מגרש חניה חדש ברחובות ויניק-דרובין



עיריית ראשון לציון חנכה לאחרונה את הקמתו של מגרש חנייה חדש ומסודר בפינת הרחובות ויניק – דרובין

מזה תקופה ארוכה מלינים תושבי הרחובות ויניק ודרובין שבאזור המערב הוותיק בעיר על בעיות חנייה קשות באזור מגוריהם, איתן הם נאלצים להתמודד מדי יום. כעת נראה כי תושבי השכונה יכולים לנשום לרווחה: עיריית ראשון לציון חנכה לאחרונה את הקמתו של מגרש חנייה חדש ומסודר בפינת הרחובות ויניק – דרובין, בו 40 מקומות חנייה, מתוכן 3 חניות נכים.
 
לפני כשנה הודיע ראש עיריית ראשון-לציון, דב צור, כי בכוונתו ליזום תכנית במסגרתה "תתפוס" העירייה סדרה של מגרשים ריקים ברחבי העיר, ותכשירם כמגרשי חנייה זמניים לרווחת התושבים, ללא תשלום. זאת, על-פי סמכויות המוקנות לעירייה בחוק (שימוש ארעי במגרשים ריקים –התשמ"ז 1987). המטרה ברורה: מציאת פתרון לבעיית החניה ברחבי העיר ראשון-לציון, ובעיקר במרכזה.
 
העירייה הקציבה סכום של כ-1,300,000 ש"ח עבור הכשרת כעשרה מגרשים ריקים כמגרשי חנייה. העירייה אף מבצעת במגרשים אלה פעולות גינון וחנייה, לרווחת התושבים.
בין המגרשים שכבר הוכשרו, המגרש בפינת הרחובות בלפור וירושלים ומגרש חנייה ברח' הקוקייה שבשכונת נווה הדרים, וכעת מגרש החנייה החדש בפינת הרחובות ויניק – דרובין.
 
ראש העירייה, דב צור: "ידוע לי היטב כי מצוקת החנייה ברחבי העיר מטרידה רבים מהתושבים, וזו גם הסיבה שעם כניסתי לתפקיד הובלתי את ההחלטה לאפשר לתושבי ראשון לציון חניה חינם בשטחי "כחול-לבן", לרבות בחניון חוף-הים. כולי תקווה כי מגרשי החניה החדשים בעיר יקלו על התושבים ויספקו להם פתרון יעיל נוסף בהתמודדות עם מצוקת החנייה".
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה