פעילות נרחבת בבית ניצולי השואה



3 חודשים לאחר שנפתח מעניק בית ניצולי השואה שירותים אישיים וקבוצתיים ל-2000 ניצולי שואה בני העיר.

שלושה חודשים בלבד לאחר שנפתח מעניק בית ניצולי השואה בעיר שירותים אישיים וקבוצתיים ל-2000 ניצולי שואה בני העיר. ראש העירייה, דב צור, בן לאב ניצול שואה, אמר: "אנו חייבים התנצלות לניצולי השואה שכבר לא איתנו, על כך שהבית הזה קם רק לאחרונה"

למען הניצולים: הבית לניצולי שואה שנפתח בחודש ינואר האחרון מטפל ב־2,000 ניצולים שמתגוררים בראשל"צ. אנשי מקצוע מספקים לבאי הבית שירותים אישיים וקבוצתיים בתחומים שונים.

נוסף על כך, במגוון הפעילויות הניתנות בבית מושם דגש על חינוך הדור הצעיר ועל הנצחת השואה ומורשת העם. במקום מוצגות תערוכות בנושאים הקשורים לתקופת השואה, בעיקר יצירות של ניצולי השואה עצמם. הפעילות מתבצעת באחריות המינהל לשילוב חברתי בעיריית ראשל"צ.

"מתן תמיכה וסיוע לניצולי שואה הוא חובה מוסרית וערכית שלנו כמדינה וכחברה. אנו חייבים התנצלות לניצולי השואה שכבר לא איתנו, על כך שהבית הזה קם רק לאחרונה. הבית פועל הן כמוקד חברתי והן כמקום המספק סיוע ועזרה.

העירייה פועלת לחזק את הקשר בין תלמידי העיר לבין ניצולי השואה, ולקיים מפגשים בין־דוריים בין התלמידים לבין ניצולי השואה. מחובתנו לדאוג שהשואה לא תישכח לעולם, ושזיכרון השואה יעבור מדור לדור", אמר השבוע ראש העירייה דב צור, בן לאב ניצול שואה.

ממלא מקום ראש העירייה ומחזיק תיק הרווחה, מוטי עג'מי ציין: "בית ניצולי השואה בעיר החל לפעול רק בחודשים האחרונים וכבר שוקק חיים ופעילויות. אנו מקדישים מחשבה ומשאבים רבים לסיוע לניצולי השואה, ומתכוונים להמשיך ולהרחיב את הפעולות למען קשישים וניצולי שואה בעיר".

כתובת הבית: הנרקיס 5, קריית ראשון. בעירייה מדגישים כי בסמוך לבית ישנה תחנת אוטובוס, שעוצרים בה כמה קווי אוטובוס (11, 83, 85) לנוחות באי המקום
 
קרדיט: חזי דרקסלר Mynet


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה