עלייה במספר המתנדבים לסיירת הורים



מנכ"ל החברה לביטחון וסדר ציבורי, מוטי נחמני: "לנוכחות ההורים בשטח יש ערך מוסף"

הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול מפעילה סיירת הורים בראשון לציון משנת 2007, בשיתוף פעולה הדוק עם החברה לביטחון וסדר ציבורי ומשטרת ראשון לציון.

עד לא מזמן מנתה הסיירת כ-66 מתנדבים בלבד. בעירייה לא הסתפקו בכמות זו, ויצאו ב"מבצע גיוס". בין היתר התקיימו ערבי מודעות עירוניים, הרצאות והצגות בשיתוף עם מועצת ההורים העירונית וועד ההורים העירוני, בעזרתם גויסו  הורים רבים נוספים לשורות הסיירת. כיום, אומרים בעירייה בגאווה, הסיירת מונה כ-130 מתנדבים, ופניות נוספות מתקבלות מדי יום.
 
ראש העיר דב צור: "אנו רואים במלחמה באלימות ובשתיית אלכוהול בקרב בני נוער משימה של כולנו, ואני שמח שהורים רבים מבינים שרק מעורבות, אקטיביות ונטילת אחריות יחד עם הגורמים העירוניים יביאו לתוצאות. אני קורא להורים נוספים להצטרף לעשייה".
 
מנכ"ל החברה לביטחון וסדר ציבורי, מוטי נחמני: "אנו רואים בסיירת ההורים פעילות משלימה לפעילות החברה לביטחון. לנוכחות ההורים בשטח יש ערך מוסף והשפעה אחרת מגורמי הסמכות העירוניים. אנו שמחים לצרף את ההורים לפעילות שלנו ולהעניק להם את כל הכלים והאמצעים הדרושים".
 
דוד בן שושן, ראש הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול המפעילה את סיירת ההורים בעיר, אומר כי "בהתאם למדיניות ראש העיר דב צור אנו רואים חשיבות רבה בשיתוף הורים בעשייה ובפעילות העירונית השוטפת. מטרתנו להקים סיירת הורים בכל שכונה בעיר כשהדגש הוא "הורים למען ילדים". החברה לביטחון וסדר ציבורי מצרפת פקחים עירוניים מעת לעת כשהדגש על סיורים משותפים במוקדי הבילוי של בני הנוער וסיוע במניעת מכירת אלכוהול לקטינים. מעורבות קהילתית והעצמה של ההורים היא שם המשחק היום, וכולי תקווה שנצליח לגייס מתנדבים נוספים לסיירת, כי זהו צו השעה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה