הפנינג באגמון



אלפי משפחות בילו את השבת בהפנינג טבע עירוני באגמון הסופרלנד בעיר. הפעם - גם הכלבים המעורבים נהנו .

אלפי משפחות בילו את השבת בהפנינג טבע עירוני באגמון הסופרלנד בעיר. הפעם - גם הכלבים המעורבים נהנו .לא צריך לנסוע מחוץ לעיר כדי ליהנות מהטבע במיטבו, זה נמצא ממש מתחת לאף של כולנו, בסמוך לסופרלנד: מים, בעלי חיים, פרחים ואווירה נהדרת. אלפים הגיעו להשתתף בהפנינג העירוני שנערך ביום שבת האחרון באגמון ראשון לציון, או כפי שרבים מכנים אותו אגם הסופרלנד. הפעם, ההפנינג היה מיועד למשפחות, אבל בשילוב קהל יעד נוסף – הכלבים המעורבים. באגמון ראשון לציון התקיימה תחרות הכלבים המעורבים תחת הכותרת "גם מעורבים שווים" בארגון אגף הנוער – נוער אוהב חיות.

זו השנה השנייה בה מארגנים חברי המועצה  יפעת מאירוביץ' יפת מחזיקת תיק איכות הסביבה, אייל מושיוב מחזיק תיק חוף הים, אגמים ושיפור פני העיר ודורון אוזן מחזיק תיק הנוער והצעירים, הפנינג טבע עירוני באגמון ראשון לציון.

יפעת מאירוביץ'- יפת: "שמחתי לראות את אלפי המבקרים שהגיעו לבלות באגם. אין ספק, שתושבי ראשון לציון למדו ליהנות  מהאזור המדהים הזה, המשופע בבעלי חיים, צמחים ואגם יפהפה. אנו כירוקים, ניהלנו מאבק על מנת לשמר את האגם, ונמשיך ונעשה כל אשר נדרש כדי לשמר את האזור הזה ואזורי טבע עירוני אחרים וביניהם גם גבעת האירוסים, בכל יום, מתעוררים איומים אחרים על אזורים אלו ואנו נמצאים במועצה על מנת לשמור עליהם. תושבי ראשון מצביעים ברגליים ומוכיחים לנו פעם אחר פעם, כי איכות החיים והסביבה הינה בראש סדר העדיפות שלהם וזה משמח אותי בכל פעם מחדש"  

אייל מושיוב: "מאז כניסתנו לתפקיד דב צור, ראש העיר, תומך בשימור המקום ונותן לנו את הגיבוי התקציבי לטפח את המקום לטובת התושבים. אני שמח שבזכות פעילותנו זו השטח הפך להיות זמין לתושבים. האגם הוא פינת חמד קסומה בעיר מטרופולין כמו ראשון לציון. בימים אלה אושר תקציב של חצי מיליון שקל לפיתוח המקום, בין היתר הסדרת מקומות ישיבה, הצללה וכיו"ב". 

דורון אוזן בירך על האירוע  ועל היוזמה של קבוצת נוא"ב (נוער אוהב בעלי חיים) מאגף הנוער והצעירים לקדם את המודעות בקרב צעירים בכלל ובציבור בפרט, לגידול ואימוץ כלבים מעורבים. "אני גאה בשיתוף הפעולה שנרקם בין בני הנוער מקבוצת מד"צים ונוא"ב שהפעילו את הקהל הרחב במגוון פעילויות לעידוד השמירה על איכות הסביבה".

השלושה ביקשו להודות לכוכי נדב ממינהל איכות הסביבה שארגנה את האירוע, לאגף חוף הים והאגמים בראשות אלי שוורצברג, לחברה העירונית, לחברה לסדר וביטחון ציבורי ולמשטרת ישראל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה