כ- 70,000 תווי תושב הונפקו



בימים אלו מסתיים המבצע להנפקת תווי תושב והחברה לביטחון וסדר ציבורי מסירה את תיבות האל-תור הפזורות במרכזים קהילתיים ברחבי העיר.

בימים אלו מסתיים המבצע להנפקת תווי תושב והחברה לביטחון וסדר ציבורי מסירה את תיבות האל-תור הפזורות במרכזים קהילתיים ברחבי העיר. תושבים שיהיו מעוניינים להנפיק תו, יוכלו לעשות זאת באמצעות הפורטל האינטרנטי של החברה לביטחון. כמו כן, תוצב במשרדי החברה, ברחוב ירושלים 2, תיבת אל-תור שתהיה נגישה לציבור 24 שעות ביממה.

בחברה לביטחון אומרים כי מאז החל המבצע הונפקו כ- 70,000 תווי חנייה לתושבי העיר. התו כולל מספר רכב ומאפשר חניה חופשית בסמוך למדרכה הצבועה בכחול לבן ושימוש ללא עלות בחניון חוף הים.

מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, מסביר את המהלך: אחת לחמש שנים מחדשת העירייה את תו התושב המוצמד לשמשת הרכב, זאת על מנת לוודא כי תושבים שכבר לא מתגוררים בעיר, לא יתפסו את מקומות החנייה של תושבי העיר.

השנה, הנושא קיבל משמעות מיוחדת בשל התמורה שהתו מעניק לתושב – חנייה חינם בכל רחבי העיר ובחוף הים. על כן, לראשונה, הופץ תו תושב המציין את מס' הרכב. בחודשים האחרונים עמלים בחברה לביטחון לעודד תושבים להגיע ולחדש את התו, ולצורך כך אף בנינו מערכת ממוחשבת ראשונה מסוגה בארץ, שבאמצעותה יכול התושב להגיש בקשה לקבלת תו באמצעות האינטרנט ולקבלו בדואר, וכן תגברנו בכוח אדם את האגף המטפל בנושא".

 אייל רייך, ראש אגף הגבייה בחברה לביטחון, מציין כי מתוך 70,000 התווים שהונפקו, כ- 15,000 תווי חנייה הונפקו באמצעות פורטל האינטרנט הייחודי  שהחברה הקימה, ו-12,000 תווים הינם תווי דייר – תווים אשר מאפשרים לתושב להחנות את כלי רכבם בסמוך למקום מגוריהם בשעות שהוגדרו ונקבעו לכך באופן ספציפי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה