החינוך הקדם יסודי חגג סיום שנה



האגף לחינוך קדם יסודי בעירייה קיים את חגיגת סיום שנת הלימודים של כל מערכת הקדם יסודי בעיר.

האגף לחינוך קדם יסודי בעירייה קיים בשבוע שעבר בהיכל התרבות את חגיגת סיום שנת הלימודים של כל מערכת הקדם יסודי בעיר.

זו השנה הרביעית בה מציינים באגף את סיום השנה באירוע חגיגי לכל צוותי הגנים השותפים בעשייה החינוכית בגיל הרך: גננות, סייעות, צהרונים של עיריית ראשון לציון, מעונות היום של החברה העירונית, צוותי החינוך המיוחד,מפקחות, מדריכות, פסיכולוגים, מורות לריתמוסיקה, מתנדבי סב וסבתא גן וכל מי שיש לו מעורבות חינוכית למערכת החינוך הקדם יסודי, מלידה עד גיל שש.

לערב זה הוזמנו חברי מועצת העיר, ראשי מינהלים, מנכ"ל החברה העירונית, מפקחות גני הילדים, נציגי ועד ההורים העירוני, ועובדי מינהל החינוך בראשותה של ראש המינהל, אריאלה ישראלי.
 
ראש העיר דב צור ברך את כל העושים במלאכה, החותרים למצוינות ופועלים כל העת להציג לילדי הגנים אתגרים חדשים, תכניות לימוד יצירתיות ותכנים מעשירים. צור: "חינוך הגיל הרך הינו נדבך חשוב מאוד לתהליך הצמיחה של ילדינו. ישנה חשיבות עליונה בהשקעה בכל ילד וילדה, בחשיבות בטיפוח סביבה חינוכית ולימודית בגן, שתיתן מענה לכל אחד על פי צרכיו".

צור הדגיש כי עיריית ראשון לציון פועלת על מנת להעניק לילדי העיר את כל הכלים להצליח. "בשנת הלימודים האחרונה הגדלנו ב-50% את ההשקעה העירונית בכל ילד בגני הילדים בעיר. בשנה האחרונה השקענו בשיפוץ התשתיות הפיזיות בגני הילדים, במיזוג ובהצללות בחצרות הגנים ונמשיך לעשות זאת גם בעתיד. אנחנו כאן היום כדי להודות לכל היושבים כאן על העבודה המסורה, המקצועיות, המחויבות והאכפתיות  - אתם עושים את ההבדל. יישר כוח". 
 
מנהלת האגף לחינוך קדם יסודי, שולמית זכאי ציינה לשבח את שיתוף הפעולה הפורה עם מפקחות גני הילדים של משרד החינוך, אורנה פז, יהודית גרין וסילבי חריט, וכן עם מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק.  "כל ילד או ילדה בעיר מגיעים אליכן עם עיניים בורקות וחיוך מעריץ – הם נותנים בכן את אמונם המוחלט כמי שמייצג בעיניו את השלמות, את הנכון", אמרה זכאי לצוותי הגנים. "אחריות כבדה מוטלת על כל אחת ואחת מכן. אחריות לשמר, להעצים, לחזק ולאהוב. כולכם חלק מההצלחה שהיא פרי של עבודה קשה, יומיומית, לעתים מתסכלת אבל בדרך כלל גם מתגמלת. אתן והילדים מקור גאווה לי, כמנהלת האגף לחינוך קדם יסודי, ולעיר ראשון לציון כולה".

זכאי פנתה לראש העיר מעל הבמה ואמרה: "תודה על ששמת את החינוך על סדר היום הציבורי. העיר שברשותך עוברת שינוי משמעותי בחינוך, אנו מאחלים לכולנו הצלחה. אני בטוחה שמגני הילדים ודווקא בראשון לציון תצא שוב התורה ונמצא את הדרך הייחודית להביא את הבשורה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה