טקס חנוכת בית למרכז היל"ה



בשבוע שעבר נערך טקס חנוכת בית למרכז היל"ה, שעוצב מחדש ושופץ על ידי עמותת "מעגל נשים".

מכל הלב: עמותת "מעגל נשים" עיצבה מחדש ושיפצה את מרכז היל"ה – מרכז לימודים לנוער שנשר ממערכת החינוך הפורמאלית מעניקות לקהילה.

בשבוע שעבר נערך טקס חנוכת בית למרכז היל"ה, שעוצב מחדש ושופץ על ידי עמותת "מעגל נשים". מרכז היל"ה הוא מרכז לימודים לנערות ונערים שנשרו ממערכת החינוך הפורמאלית, המקבלים במרכז את ההזדמנות להוכיח את עצמם דרך תכנית אישית ופרטנית, המתאימה לצרכיהם וליכולות של כל אחת ואחד מהם. בהתכנסות חגיגית במרכז חנכו את המרכז המחודש חברות מעגל נשים ראשל"צ, עם רעיית ראש העיר, הגב' איריס צור, מנהלת האגף לקידום נוער וצעירים במינהל הרווחה, הגב' גילה בן בסט, צוות בית היל"ה והתלמידים.

רעיית ראש העיר, איריס צור, אמרה באירוע: "אני רוצה לברך את כולכם על חנוכת הבית, ולהודות, בשם עיריית ראשון לציון, למעגל נשים, על תרומתן למרכז הזה. מרכז היל"ה נותן לכ-60 נערות ונערים את ההזדמנות האחרונה לרכוש השכלה, הזדמנות להאמין בעצמם, ודווקא מהמקום הלא פשוט בו הם נמצאים כאשר הם מגיעים לכאן, נותן להם את הכוח להצליח ולהשתלב בחברה.צור הוסיפה, "חנוכת הבית היום היא תוצאה של פעילות חברתית ראויה להערכה של עמותת "מעגל נשים" - מתנדבות, המשקיעות ממרצן ומזמנן כל ימות השנה לתרום לאוכלוסיות חלשות בקהילה. העמותה השקיעה בשיפוץ, עיצוב וחידוש המרכז, אותו אנו חונכים הערב".את המרכז עיצבה אתי עובדיה, חברת המעגל שנכנסת לתפקידה החדש כיו"ר המעגל.

מעגל נשים ראשל"צ מונה כ- 20 חברות הפועלות בהתנדבות מלאת נתינה, ועורך מידי שנה כשני אירועי התרמה שכל כספיהם נאספים לרווחת הקהילה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה