סיום שנה משפחתונים בראשון לציון



ילדי המשפחתונים בראשון לציון חגגו את סיום השנה במדשאות בריכת "הכפר הקסום" בנחלת יהודה.


אחרי תלמידי התיכונים וחטיבות הביניים, תלמידי היסודי וגני הילדים, הגיע תורם של ילדי המשפחתונים של עיריית ראשון לציון לסיים את שנת הפעילות. בשבוע שעבר חגגו הבוגרים הקטנים במדשאות בריכת "הכפר הקסום" בנחלת יהודה את סיום שנת הפעילות במשפחתונים. לילדים ולבני משפחותיהם שהגיעו עימם, חיכו במקום ארוחת בוקר עשירה, הפעלות מגוונות, מוסיקה, משחקי בריכה ועוד.

בעיר ראשון לציון מופעלים 45 משפחתונים בפיקוח המינהל לשילוב חברתי בעירייה ומשרד התמ"ת. בכל משפחתון עד חמישה ילדים בגילים חצי שנה עד שנתיים וחצי. המסגרת פועלת בבית מטפלת מוסמכת, ומותאמת לצרכי כל גיל.
 
ראש המינהל לשילוב חברתי בעירייה, נעמי אחימור, אומרת כי "המשפחתונים נותנים מענה להורים המבקשים מעבר הדרגתי לילדיהם מהבית למסגרת יומית משפחתית, תומכת ומצומצמת בה עד חמישה ילדים, באווירה ביתית. המשפחתון בהחלט נותן לכך מענה הולם. המדריכות עוברות הכשרה מתאימה, מקבלות הדרכה וליווי שוטף ופועלות על-פי הנחיות משרד התמ"ת. הביקוש הרב להשתלב במסגרות אלה מעיד על שביעות רצון ההורים מהיחס החם והאישי לו זוכים הילדים במשפחתונים".

אחימור הוסיפה, כי לאור הביקוש, במינהל לשילוב חברתי מחפשים מפעילי משפחתונים במטרה להרחיב את הפריסה ברחבי העיר. אז אם את/ה חושבים שאתם מתאימים, פנו למינהל לשילוב חברתי והצטרפו גם אתם לרשת המשפחתונים של עיריית ראשון לציון.

לפרטים: 03-9488775.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה