חצר חדשה לתלמידי בית ספר "סיני"



לאחרונה הסתיימו עבודות פיתוח חצר לימודית בבית הספר היסודי "סיני", בהשקעה של כ-400 אלף ₪.

במסגרת מדיניות ראש העיר דב צור לשדרג, לשפץ ולחדש את מוסדות החינוך בעיר, מתבצעת בשנה וחצי האחרונות השקעה חסרת התקדים של העירייה בשיפוץ מוסדות החינוך ושיפור פני העיר, ואת תוצאותיה מתחילים כבר לראות ברחבי העיר.

לאחרונה הסתיימו עבודות פיתוח חצר לימודית בבית הספר היסודי "סיני", בהשקעה של כ-400 אלף ₪.

במהלך שלושת החודשים האחרונים עמלו עובדי האגף לפיתוח נופי במינהל איכות הסביבה בעירייה על ביצוע הפרויקט, בשיתוף עם מינהל החינוך ומשרד החינוך. העבודות כללו, בין היתר, גינון ושתילת צמחים ופרחים עונתיים, ריצוף מעוצב עם פסיפס בעל אלמנטים לימודיים חינוכיים, צביעת המרצפות בצבעים ידידותיים ועוד.

בית ספר "סיני", אשר נוסד לפני יותר מ-60 שנה, זכה בשנה שעברה בפרס הצטיינות ארצי מטעם משרד החינוך לבתי ספר יסודיים-ממלכתיים.

 ראש העיר, דב צור: "סביבת לימודים נעימה ותומכת היא אחד הכלים שלנו להעלות את איכות החינוך שאנו מעניקים לילדינו. הפיתוח של החצר בבית הספר "סיני" מצטרף למיזוג אולמות הספורט ברחבי העיר, הצבת הצללות בגני ילדים ובחצרות בתי הספר, שיפוץ ושדרוג מוסדות חינוך, ופרויקטים אחרים ששקדנו עליהם בשנה וחצי האחרונות, שכל מטרתם היא להנעים את זמנם של ילדינו במוסדות החינוך כדי שישיגו את התוצאות הטובות ביותר".

צור הדגיש, כי במהלך חודשי הקיץ ואל תוך שנת הלימודים הקרובה יושקעו 42 מיליון ₪ בשיפוץ מוסדות חינוך, החל מתאי שירותים חדשים, דרך צביעת כיתות  ושדרוג חצרות ועד החלפת גגות אסבסט - כל מוסד על פי צרכיו.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה