סניף הדואר החדש בשיכון המזרח



בשיכון המזרח ראשון לציון נחנך בהשתתפות מנכ"ל חברת דואר ישראל, ראש העיר, רב העיר ומכובדים נוספים,,,

 סניף הדואר החדש בשיכון המזרח ראשון לציון נחנך בהשתתפות מנכ"ל חברת דואר ישראל, אבי הוכמן,  ראש העיר ראשון לציון, דב צור, רב העיר, הרב יהודה דוד וולפא, סמנכ"ל לוגיסטיקה בדואר ישראל, חנן פרץ, מנהל מרחב דרום בדואר ישראל, מר אבי יצחק ויו"ר ארגון העובדים הארצי בדואר ישראל, שמעון פרג'ון.

חברת דואר ישראל השקיעה כ- 2 מיליון ₪ בבניית הסניף החדש. הסניף משתרע על 173 מ"ר, עוצב בסגנון חדשני, בהתאם לקונספט החדש של חברת דואר ישראל.

בסניף הדואר הותקנה מערכת ממוחשבת לניהול תורים המשפרת במידה ניכרת את איכות השירות. בנוסף, הוצבו כורסאות ישיבה לנוחות הלקוחות הממתינים בתור לקבלת שירות. בזמן ההמתנה יוכלו לקוחותינו להתעדכן באמצעות מסכי הפלזמה אשר הותקנו בסניף הדואר במידע עסקי וכלכלי כמו גם מידע על שירותי הדואר.

 כזכור,בדצמבר 2007 סניף הדואר נשדד והושחת באופן שהמבנה נהרס ונמצא כלא ראוי לאכלוס ונדרש, ע"פ מהנדס העיר ראשון לציון, להורסו ולבנותו מחדש.השוד המזעזע והברוטאלי  גרם לנזק מצטבר של כמיליון וחצי ₪. חברת דואר ישראל סיפקה שירותי דואר בקניון הסמוך עד לבנייתו מחדש של הסניף.

מנכ"ל חברת דואר ישראל, אבי הוכמן: "חברת דואר ישראל השקיעה משאבים רבים בבניית הסניף מחדש ועיצובו על פי  הקונספט החדש של חברת דואר ישראל, אשר מסמל את התנופה והחדשנות של דואר ישראל". הוכמן ציין כי הוא עקב מקרוב אחר המהלכים אשר נעשו לטובת פתיחת סניף הדואר בשיכון המזרח והוא שמח על כך שתושבי שיכון המזרח יוכלו ליהנות ממגוון שירותי הדואר במבנה חדש ומהודר".

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, בירך על פתיחת סניף הדואר החדש בשיכון המזרח ואמר: "אני רואה חשיבות עליונה בהשקעה וטיפוח שיכון המזרח, ופרויקט זה הוא אחד מיני רבים המבטא את המחויבות שלנו לפיתוח השכונה ושיפור השירות הניתן לתושביה". 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה