פרס על קידום תחום החינוך החברתי-קהילתי



מנהל תיכון מקיף ה' בראשון לציון , אבי קיש, זכה בפרס מנהל מצטיין על קידום תחום החינוך החברתי-קהילתי.

מנהל בית הספר התיכון מקיף ה' בראשון לציון, אבי קיש, זכה בפרס מנהל מצטיין מטעם מנהל חברה ונוער של משרד החינוך על קידום תחום החינוך החברתי-קהילתי.

בדברי ההסבר לפרס נכתב, כי אבי קיש מנהל את בית הספר תיכון מקיף ה' בראשל"צ מזה 9 שנים. על פי השקפת עולמו, החינוך החברתי-ערכי הוא חוליה חשובה ומרכזית בעיצוב דמות הבוגר בבית הספר. לאור תפיסה זאת מקבל החינוך החברתי-ערכי בבית הספר במה מרכזית, במסגרת שיעורי החינוך, בימי הלוח העברי ובימי שיא. הערכים המרכזיים שבתכנית הליבה – מעורבות וסולידאריות חברתית, מקבלים ביטוי בפעילויות ייחודיות כדוגמת יום מעשים טובים, שמתקיים בשיתוף עם עמותת "רוח טובה" במהלכו לוקחים חלק כל תלמידי בית הספר בפעילויות התנדבות מגוונות.

עוד נכתב כי אבי קיש מנהל עם הפיקוח מערכת יחסים שמושתתת על הדדיות, כבוד ופתיחות. הוא מאמץ בברכה כל תכנית של מנהל חברה ונוער ונכון להתנסות בכל יוזמה כדוגמת תעודת הבגרות החברתית. תחת ניהולו ובעידודו מתפתחת בבית הספר מנהיגות נוער מעורבת ופעילה, תלמידיו מתנסים בלמידה של אזרחות פעילה וערך העזרה לזולת מהווה חלק משגרת היום-יום של בית הספר. על כל אלה מוענקת לאבי קיש תעודת הערכה מיוחדת על פועלו בתחום החינוך החברתי-קהילתי.

ראש העיר, דב צור, בירך את קיש על זכייתו בפרס ואמר "אנו גאים בעשייתך ומודים על הובלת בית ספרך ותלמידיך להצלחה והצטיינות בתחום עשייה חשוב זה. עשייתך היא ביטוי למדיניות שאנו מובילים, כי חינוך אינו רק הענקת השכלה וידע לתלמידים, אלא הקניית ערכים חברתיים, נתינה לזולת ותרומה לחברה. יישר כוח".

ראש מינהל חינוך, אריאלה ישראלי, בירכה גם היא את קיש ואמרה כי "מנהיגותו החינוכית של קיש, החותרת לחינוך תלמידיו לערכי אהבת האדם והארץ ולקידום היוזמה והמעורבות החברתית, הינם דוגמה ומופת וראויים לכל שבח".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה