ראשון לציון מצדיעה ללוחמי צה"ל



בשבוע שעבר ערכה עיריית ראשון לציון בחוף ימה של העיר יום ספורט ל-330 לוחמי גדוד 402 רשף של חיל התותחנים.

בשבוע שעבר ערכה עיריית ראשון לציון בחוף ימה של העיר יום ספורט ל-330 לוחמי גדוד 402 רשף של חיל התותחנים. גדוד זה מאומץ על ידי עיריית ראשון לציון למעלה מ-30 שנה.
 
את פני הבאים קידמו דגלי העירייה והחיל. שטח האירוע קושט בצבעי אדום, שחור ולבן – צבעי הגדוד, כמו גם בגדי הספורט שנרכשו ללוחמים על-ידי עיריית ראשון לציון. הלוחמים נהנו מיום שלם של כיף ופעילויות, ובין היתר התחרו במשיכת חבל, קט-רגל חופים וכדורעף חופים.

מזה שנים מאמצת עיריית ראשון לציון יחידות בצה"ל, כדוגמת ימ"ס איו"ש, מצל"ח, יחידת החילוץ וההצלה בבה"ד 16, בה"ד 11, קצין העיר המרחבי, גדוד 402 בחיל התותחנים ועוד.

בעירייה מקפידים על שמירת קשר חם והדוק עם החיילים, בכל ימות השנה, הן בימי שגרה והן בימי לחימה וחירום, באמצעות אשת הקשר של העירייה עם יחידות צה"ל, אביטל גולדברג.

בישיבת מועצת העיר שהתקיימה בחודש אפריל אף העניק ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, תעודות הוקרה ומלגת לימודים בסך של כ-4,000 ₪ לשלושה חיילי צה"ל תושבי העיר, אשר זכו ביום העצמאות האחרון באות מצטיין נשיא המדינה לשנת 2010. 

בתום יום הספורט הוענקו גביעים למנצחים על-ידי ראש העירייה לשעבר חנניה גיבשטיין, רעייתו בלה, ומנכ"ל העירייה פרנקו גונן - בעצמו תא"ל במיל' שבין תפקידיו בצה"ל שימש כסגן קצין תותחנים ראשי ומפקד תותחנים בפיקוד צפון.
 
צילום: אולפני ראשון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה