אות הנשיא למתנדב לידידיה ורדי מראשון לציון



אתמול נערך בבית נשיא המדינה טקס הענקת אות הנשיא למתנדב לשנת תש"ע.בין מקבלי האות היה מר ידידיה ורדי מראשון לציון.

אתמול נערך בבית נשיא המדינה טקס הענקת אות הנשיא למתנדב לשנת תש"ע.בין מקבלי האות היה מר ידידיה ורדי מראשון לציון.

ורדי, בן 75, ורעייתו דרורה יזמו בשנת 1985 את הקמתו של מרכז רון ורדי למחוננים להנצחת בנם רון ז"ל, חייל שהתנדב לשרת בחטיבת גבעתי ונפל בן 20 בעת שירותו הצבאי בלבנון. המרכז ללימוד מדעים הפך לאתר חי ופעיל ובו ידידיה ורדי משקיע את זמנו, הונו וכישוריו בפיתוח ובבנייה של דגמים הממחישים את עקרונות המדע.במרכז לומדים כ-600 תלמידים בכל שנה.

נוסף על פועלו במרכז שהקים בראשון לציון מסייע ידידיה ורדי בהתנדבות לקבוצת תלמידים משכונת התקווה בסדנאות לרובוטיקה. בעבודתו איתם הוא מכין אותם לתחרות בינלאומית, שכבר בעבר זכו בה בסיועו. אות הנשיא למתנדב הוענק לידידיה ורדי על עשייה בלתי פוסקת לקירוב בני הנוער ללימוד חוקי המדע.
 
בין אורחיו של ורדי בטקס אתמול בבית הנשיא היו גם ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, סמנכ"ל העירייה חיה ברנפלד, ראש מינהל החינוך אריאלה ישראלי, סגנית מנהלת האגף לחינוך על יסודי בעירייה ומנהלת מצטיינים מחוננים ברכה צויליך, ומנהל מרכז רון ורדי, איתי ורמן.

ראש העיר, דב צור, ברך את ידידיה ורדי: "ידידיה מהווה דוגמה ומופת לכל אזרחי ישראל. בזכות עשייתו לומדים במרכז רון מידי שנה מאות ילדים מחוננים, והמרכז מהווה אבן שואבת לתלמידים, לסטודנטים ולמורים מראשון לציון ומרחבי הארץ כולה. בפעילותו המתמדת, בעקביות ובמסירות בלתי נלאית, ידידיה ורדי תורם רבות לתנופה בגישה לילדים מחוננים ולהכרה בחשיבות של לימוד המדעים. אנו גאים בו מאוד, מי ייתן ועוד רבים ילכו בעקבותיו".
 
אגב, יצוין כי לידידיה ורדי הוענק לפני כשנה עיטור "יקיר העיר" ראשון לציון לשנת תשס"ט 2009.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה