נערכים לפתיחת שנת הלימודים



יש מי שנהנים מהימים האחרונים של החופש הגדול ויש מי שכבר נערכים במרץ לפתיחת שנת הלימודים.

יש מי שנהנים מהימים האחרונים של החופש הגדול ויש מי שכבר נערכים במרץ לפתיחת שנת הלימודים. מי שמסתובב במסדרונות העירייה בשבוע האחרון חש ממש כאילו נערכים למבצע צבאי וסופרים את הימים לאחור. מנכ"ל העירייה, תא"ל במיל' פרנקו גונן, ערך בסוף השבוע דיון היערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים, בו כל ראש מינהל עדכן על ההתקדמות בתחומו.

ראש מינהל חינוך, אריאלה ישראלי, אמרה כי ההכנות בעיצומן. החל מיום ראשון, ה-15 באוגוסט, הגיעו לבתי הספר המנהלים וצוותי המנהלה והחלו להיערך לפתיחת שנת הלימודים. גם הגננות החלו להיערך לקליטת הילדים, בתחילת השבוע קיבלו כל הגננות את רשימת הילדים ששובצו אצלן בגן ויחלו להיערך לקראתם. בשבוע הבא יימשכו ההכנות, ומינהל החינוך יקיים יום היערכות  בהשתתפות ראש העיר, לכל מנהלי בתי הספר בעיר וכן יום היערכות לכל הגננות והסייעות.

ראש מינהל שפ"ע, ישראל מוטעי, עדכן כי אנו עומדים על 90% ביצוע בתכנית שיפוצי הקיץ וכי בימים אלו מבצעים אנשי מינהל שפ"ע עבודות לצביעת מעברי חציה בסביבת בתי הספר.

גם במינהל איכות הסביבה נערכים במרץ לפתיחת שנת הלימודים, ראש המינהל, איתמר לוי, דיווח כי אנשי הגינון של העירייה עסוקים בימים אלה בגיזום הצמחייה ובשתילת פרחים חדשים בחצרות בתי הספר והגנים.

ואם בסביבה עסקינן, בעירייה מתכוונים להציב שק למיחזור נייר בכל בתי הספר בעיר בימי ההיערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים, ולהורות למנהלים להשליך את כל הקישוטים והשלטים הישנים מהקירות לשקי המחזור.

גם בחברה לביטחון נערכים ליום פתיחת שנת הלימודים ועסוקים בתכנון המבצע של אבטחת מוסדות חינוך. מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, עדכן כי פקחי החברה נערכים לערוך בדיקות מקדימות בכל מוסדות החינוך לפני פתיחת שנת הלימודים, וכן ביום פתיחת שנת הלימודים יוצבו כמאתיים חיילים מהיחידות שמאמצת העיר, ועשרות מתנדבים, במשימות אבטחה ובמעברי החצייה.

מנכ"ל העירייה, פרנקו גונן, אמר, כי "ראש העיר הגדיר את משימת פתיחת שנת הלימודים כסדרה, כמשימה החשובה ביותר על שולחננו. כל המינהלים והאגפים בעירייה מגויסים לטובת העניין ואנו פועלים שהכול יהיה מוכן ומזומן לתלמידים ולילדי הגנים ב-1 בספטמבר".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה