כנס היערכות חינוך קדם יסודי



דב צור: "ההשקעה הרבה תניב פירות ותציב את ראשון לציון בחזית המפה החינוכית בישראל"

"אנו לא מסתפקים במקום טוב באמצע, אנו רוצים להוביל. ההשקעה הרבה תניב פירות ותציב את ראשון לציון בחזית המפה החינוכית בישראל". כך אמר ראש העיר דב צור בכנס היערכות לפתיחת שנת הלימודים של החינוך הקדם-יסודי.

"בשנה וחצי האחרונות הוספנו 25 מיליון ₪ מתקציב העירייה למערכת החינוך העירונית ובכך הגדלנו את ההשקעה העירונית ב-33%, בתוך כך תוספת של 50% בהשקעה בכל ילד וילדה, בכל גני הילדים בעיר", הדגיש צור, "במהלך השנה האחרונה השקענו כ-40 מיליון ₪ בשיפוץ מוסדות החינוך מתוך תוכנית רב-שנתית בהיקף של מעל 120 מיליון ₪".
 
בסיכום דבריו אמר ראש העיר לצוותי הגנים: "אתם נקודת הפתיחה שלנו. הכל מתחיל אצלכם. מערכת החינוך הקדם-יסודית מהווה מפגש ראשון לילדינו עם האתגרים והמשימות של מערכת החינוך הפורמאלית והבלתי-פורמאלית. אני רואה בחינוך הגיל הרך נדבך חשוב מאוד לתהליך הצמיחה של ילדינו, משום שאתם אלה שיוצקים את הבסיס להמשך שהותו במערכת החינוך. אנו עומדים בפתחו של שינוי משמעותי במערכת החינוך בעיר. בנינו את המסגרות, נתנו לכם את מירב הכלים, אך ההוצאה מן הכוח אל הפועל נתונה בידיכם ואני סומך עליכם ומאמין בכם. אתם תקבעו האם נצליח במשימה. אני מאמין כי בכוחות משותפים, יחד, ההשקעה הרבה תניב פירות ותציב את ראשון לציון בחזית המפה החינוכית בישראל"..
 
מנהלת האגף לחינוך קדם-יסודי, שולמית זכאי, אמרה: "לשמחתי, מערכת החינוך הקדם יסודי הינה מערכת חינוך יציבה ומקצועית, הפועלת בשיתוף פעולה מלא עם מפקחות משרד החינוך, הגב' אורנה פז, יהודית גרין וסלבי ליצ'ק-חריט.

בכל שנה אנו מגביהים את רף הציפיות והמטרות ממנהלות הגנים וצוותן, במקביל לשמירה על איכות חינוכית מיטבית קיימת. השנה נכנסו למערכת העירונית 35 גננות חדשות. אנו מקדמים אותן בברכה, מלווים אותן מרגע קליטתן ובמהלך כל שנת הלימודים בהדרכה צמודה ובמתן מענה אמיתי לכל צורך. גננות אלו הן העתודה של העיר.

האגף לחינוך קדם יסודי מקבל גיבוי מלא על כל פעולותיו מראש מנהל החינוך, הגב' אריאלה ישראלי, וכמובן מראש העירייה, מר דב צור. וכמו שאפלטון אומר : "החינוך – ראשית נביטת הטוב בנפש הילדים", ובמיוחד בגיל הרך!"
 

בשבוע שעבר נערך בהיכל התרבות כנס היערכות חגיגי לפתיחת שנת הלימודים של החינוך הקדם-יסודי, במעמד ראש העיר דב צור, מנכ"ל העירייה פרנקו גונן, ראש מינהל החינוך אריאלה ישראלי, מנכ"ל החברה העירונית אלי פולק, ראש מינהל האמרכלות איתן דורון, וראש האגף לחינוך קדם יסודי שולמית זכאי.
בכנס לקחו חלק מפקחות גני הילדים, גננות, סייעות, מדריכות, מורות לריתמוסיקה, פסיכולוגים, צוותי הצהרונים וצוות האגף לחינוך קדם יסודי בעירייה.
 
ראש העיר, דב צור אמר בפתח דבריו כי הוא נרגש לפתוח את שנת הלימודים תשע"א. "מבחינתי המפתח להצלחת העיר טמון בחינוך. אני משוכנע כי כל השקעה בחינוך היום היא השקעה לעתיד טוב יותר לילדינו ולעיר ראשון לציון. לכן, הצבתי את ההשקעה במערכת החינוך בראש סדר העדיפויות העירוני", אמר צור, והוסיף: "במהלך השנה החולפת קיימנו תהליך חשיבה מקיף, מעמיק וארוך, שמטרתו הייתה לגבש תכנית שתעלה את רמת ההישגים בעיר ותצעיד את החינוך בראשון לציון לחזית החינוך בישראל. אנו לא מתכוונים להסתפק במקום טוב באמצע, אנו רוצים להוביל".

ראש העיר פירט כי תכנית ההשקעה בחינוך כוללת הגדלת ההשקעה העירונית בכל תלמיד, שינוי מבני ומעבר למבנה שש-שנתי שיבטיח שיפור הרצף הלימודי, יצירת סביבת לימודים תומכת, הכוללת תגבור משמעותי בשעות הוראה, תמיכה באוכלוסיות הזקוקות לסיוע ויצירת התנאים הפיזיים הטובים ביותר ללמידה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה