מצדיעים לגמלאים בראשון לציון!



אירועי חודש הגמלאים בראשון-לציון יוצאים לדרך. החל מה-4 ועד ה-31 באוקטובר יתקיימו ברחבי העיר מגוון אירועים.

אירועי חודש הגמלאים בראשון-לציון יוצאים לדרך. החל מה-4 באוקטובר ועד ה-31 באוקטובר יתקיימו ברחבי העיר מגוון אירועים, הרצאות ומופעים, המיועדים בעיקר לבני הגיל השלישי. יריית הפתיחה לאירועי חודש הגמלאים תהיה ב-4 באוקטובר במופע מרכזי בכיכר העירייה של הזמרת ירדנה ארזי. הכניסה למופע – חופשית. אירוע הנעילה יתקיים ב-31 באוקטובר בהיכל התרבות, במופע של השחקנית והקומיקאית מיקי קם. כמו כן, במהלך חודש אוקטובר תתאפשר כניסה ללא תשלום למוזיאון ראשון לציון בהצגת תעודת אזרח ותיק.

בראשון-לציון מתגוררים קרוב ל-27,000 תושבים מעל גיל 65, המהווים כ- 11% מהאוכלוסייה. המינהל לשילוב חברתי באמצעות תחום הטיפול בקשיש והאגף לפעולות חברתיות, מפעיל מגוון של שירותים אשר נועדו להבטיח את רמת חייה ואת איכות חייה של אוכלוסיית הגמלאים בעיר. האגף לפעולות חברתיות ממונה על פיתוח מגוון רחב של שירותים לגיל השלישי והפעלת מסגרות חברתיות ותרבותיות לגמלאים תושבי העיר. האגף מקיים בכל ימות השנה פעילויות התנדבות, פעילויות ספורט, הרצאות, סדנאות לימוד והעשרה, מועדון זמר, קונצרטים ומפגשים חברתיים ותרבותיים, המאפשרים לתושב המבוגר ליהנות ממכלול פעילויות חברתיות.

ראש העירייה, דב צור, מציין כי "חודש הגמלאים הוא חודש בו אנו מצדיעים לבני הגיל השלישי, בו אנו נותנים חזרה לאלה שתרמו, ועוד יתרמו, לפריחתה ושגשוגה של העיר ראשון לציון כאחת הערים המרכזיות והחזקות במדינת ישראל. אנו דואגים לטיפוח תרבות הפנאי ויצירת פעילות מגוונת ואטרקטיבית לגמלאי העיר כל השנה, אך בחודש הזה אנו משקיעים יותר! אני מזמין את בני הגיל השלישי ליהנות ממגוון האירועים והמופעים שהכנו עבורם".
 
מ"מ וסגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה, מוטי עג'מי: "עיריית ראשון לציון עושה רבות על מנת לשפר את איכות חייה של אוכלוסיית הגמלאים בעיר. העלייה בתוחלת החיים והשיפור ברמת הבריאות, מחייבת אותנו לא רק להבטחת רמת החיים אלא גם לאיכות החיים והעשרת תרבות הפנאי של האוכלוסייה המבוגרת. אנו משקיעים משאבים רבים בפיתוח והפעלה של מערכות טיפוליות וחברתיות בעיר. אני מזמין את כלל הגמלאים והגמלאיות להצטרף לפעילויות השונות ולהגיע לאירועי חודש הגמלאי".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה