ביה"ס "יגאל אלון" - תלמידים מסרבים להתייצב



החלפתו של מנהל בית ספר "יגאל אלון" ממשיכה להכות גלים: 13 תלמידי המדעית מסרבים להגיע ללימודים.

פרשת מנחם שלף מסרבת לגווע. כבר למעלה משבועיים יושבים בביתם 13 מתלמידי הכיתה המדעית בבית הספר "יגאל אלון" בראשון לציון ומסרבים ללכת ללימודים. הוריהם מגבים אותם באופן נחרץ, בטענה שבית הספר הושמץ בכל מקום אפשרי בחודשים האחרונים, והם דורשים להעביר את ילדיהם למוסד אחר.

"במשך תקופה של למעלה מחצי שנה נציגים שונים של עיריית ראשון לציון ונציגים נבחרים של ועד ההורים העירוני טענו שוב ושוב שבית ספר יגאל אלון נמצא במשבר קשה ובתחתית מבחינת הצלחת התלמידים" אומר גורם המקורב למקרה.

"בעירייה דרשו להחליף את מנהל בית הספר הקודם, מנחם שלף, בטענה כי בית הספר במצב רע ותלמידים חדשים לא מוכנים להירשם אליו. הכול היה כתוב על גבי העיתונים ואי אפשר היה לפספס את זה".

ובגלל זה הילדים החליטו לא להגיע לבית הספר?

"כמובן. הילדים, בגיבוי מלא של הוריהם, החליטו שהם לא מוכנים ללכת לבית ספר שנמצא בכזה שפל, שאפילו העירייה מכריזה על זה בקולי קולות. למה הם צריכים להיפגע? הם דורשים שיעבירו אותם לבית ספר אחר, מוצלח יותר".

בעיריית ראשון לציון לא מכחישים את הבעיה שנוצרה, אך מסרבים לשתף פעולה עם החלטת הצעירים שלא להגיע לבית הספר: "בבית ספר יגאל אלון הוחלף המנהל ובית הספר נמצא

כעת במגמת שיפור. 13 התלמידים החליטו לא להגיע לבית הספר על דעת עצמם. נדגיש, כי כל בקשה להעברה נבחנה לגופה באופן פרטני ומדוקדק, חזור ובדוק, ובמקרים הללו לא מצאנו סיבה מספקת למעבר.

למרות שהתלמידים בחרו שלא להגיע, נשמר מקומם בכיתה המדעית בה לומדים מקצועות מתוגברים, כמו בכל כיתה מדעית אחרת בעיר. מינהל החינוך נמצא בקשר יום יומי עם התלמידים ומוודא את מצבם".

קרדיט: ליעד גרינבוים "זמן ראשון"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה