פותחים עונה במרכזים הקהילתיים



פותחים עונה במרכזים הקהילתיים של החברה העירונית הכל החל ממחול, ספורט ותיאטרון ועד להישרדות, סטנד אפ, סטיילינג ודוגמנות.

"אחרי החגים" כבר הגיע ...פותחים עונת פעילות חדשה במרכזים הקהילתיים של החברה העירונית הכל החל ממחול, ספורט ותיאטרון ועד להישרדות, סטנד אפ, סטיילינג ודוגמנות

24 מרכזים קהילתיים הפרוסים בכל העיר ראשון לציון, מהמזרח עד למערב, פותחים את שנת הפעילות תשע"א עם תוכנית עשירה ומגוונת המתאימה לכל שכבות הגיל . אומנות, מחול, שירה, ספורט, יצירה, מדעים, תיאטרון, שפות ועוד הם רק חלק מהמגוון העצום שמציעים המרכזים הקהילתיים של החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש.

 

מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק, אומר כי "ראשון לציון מובילה בארץ בהשקעה בפעילויות ספורט, תרבות ופנאי. השנה נשים דגש מיוחד על טיפוח ופיתוח של חוגים חדשים ומתחדשים. החברה העירונית פועלת בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומקפידה על צוות מקצועי, מתקנים משוכללים, פעילויות בחגים ובית חם לכל 18 אלף הילדים והבוגרים הבאים בשערינו. בעיר בתי ספר למחול ואמנות מן השורה הראשונה, להקות ייצוגיות, המופיעות בחו"ל ובפסטיבלים בארץ. אנו שמחים לגדל במרכזים הרבים שלנו את הדור הבא של עולם המחול, האמנות והספורט ומזמינים את כל תושבי העיר לקחת חלק בחגיגה".

חני ציביון, מנהלת הרשות מרכזי קהילה, כותרים וקייטנות אומרת, כי לצד החוגים המוכרים, השנה אנו מציעים חוגים חדשים ושונים, כגון, מסלול סטיילינג ודוגמנות, קורס DJ  לבני נוער  וקורס סטנד אפ לבני נוער. אנו רואים במרכזים מקום להרחבת אופקים ולהעשרה, אצלנו תוכלו למצוא חוגים למי שרוצה להיות רופא ומבקש להכיר על קצה המזלג את תחומי הרפואה, חוגי מדעים מתקדמים למדען הצעיר, חוגים לטבח הצעיר, חוגי טיולים, יצירה, סיירות, הישרדות ואתגר ועוד.

 

גם בתחום המחול והאומנות משקיעה החברה העירונית משאבים רבים. בין השאר ניתן למצוא חוגי ברייקדאנס, היפ הופ, ג'אז, ריקודים סלונים, ביה"ס למשחק ותיאטרון, ביה"ס לשירה ופיתוח קול – וקאל – מאות ילדים ובני נוער אשר אוהבים את השירה ורוצים להיות הכוכב נולד הבא, מורים מקצועיים מן השורה הראשונה, לימוד פיתוח קול וכלי נגינה. הופעות והכנה לאודישנים ללהקות צבאיות ועוד.

גם בתחום הספורט מתחילים את העונה במלוא המרץ, ושם תוכלו למצוא חוגים חדשים כמו "זומבה" – להיט חדש מארה"ב  - שיעורי אירובי דאנס ו- DRUMSALIVE – אירובי מטורף 30% יותר  שריפת שומנים. לצד אלו תוכלו למצוא את הקבוצות הקיימות של "ספורט טיפולי" - פעילות גופנית טיפולית המותאמת לילדים מגיל 3 עד – 18 המתמודדים עם מגוון קשיים תפקודיים, מועדון פילאטיס מכשירים ייחודי, "אקרובטיקה אווירית", ביה"ס למעודדות בשילוב מחול ואקרובטיקה ועוד.

 

אייל אשד, מנהל אגף מרכזי קהילה ומרכז קריית גנים, אומר כי המרכזים ערוכים ומוכנים לתחילת הפעילות, אנו מזמינים את התושבים לבקר באתר האינטרנט של החברה העירונית לקבלת פרטים נוספים www.hironit.co.il.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה