רואים שינוי ברמת אליהו



בימים אלו הסתיים שיפוץ גן קורצ'אק- דב צור: "ההשקעה ברמת אליהו - משימה מרכזית ובעלת חשיבות רבה בעשייה העירונית".

עיריית ראשון לציון הודיעה השבוע על סיום שיפוץ גן קורצ'אק בשכונת רמת אליהו, בעלות של כ-300 אלף ש"ח ₪. על ביצוע הפרויקט אמונים עובדי האגף לפיתוח נופי במינהל איכות הסביבה בעירייה. עבודות אלה הן חלק מתכנית רחבת היקף לשיפור שכונת רמת אליהו, בעלות כוללת של כ-50 מיליון ₪.  השיקום כלל: ריצוף הגן, הצבת מתקני משחק חדשים, הצבת משטח גומי, השקעה בגינון והשקיה, והצבת גדרות.

בנוסף לשיפוץ הגן, שודרג לאחרונה גם רח' זלמן שניאור, אחד מצירי התנועה הראשיים בשכונה, מרחוב יעקב כהן ועד רח' תורה ועבודה. בין היתר כללו העבודות במקום צביעת אבני שפה, פריסת תוואי השקיה חדש מאי תנועה לאי תנועה על ידי שרוולים מתחת לכביש, גינון ושתילת צמחים ופרחים עונתיים, יצירת עיצוב עם מרצפות בצבע לבן, והקמת עמודים המחזיקים סלסלות עם צמחים פורחים המתאימים לכל השנה.

כמו כן, שופץ גם גן אריאב, הנמצא ברחוב חיים אריאב בשכונה. בין היתר כללו העבודות הצבת מתקני משחק ומתקני כושר חדשים, החלפת ריצוף באבנים משתלבות והסדרת המדרכות עם שיפועים המתאימים לכל, משטח גומי ברחבת המשחקים, מערכות השקיה חדשות, גינון ושתילת פרחי עונה, עצים להצללה וריהוט גן חדש הכולל ספסלים רבים, סככות הצללה ואשפתונים.
 
ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, אמר כי  "אנחנו מתחילים לראות את פירות ההשקעה הרבה שלנו ברמת אליהו. שדרוג הגנים הוא רק חלק קטן מההשקעה שלנו בשכונה, אבל חלק שמאיר את פניה של השכונה". צור הוסיף, כי "ההשקעה ברמת אליהו היא משימה מרכזית ובעלת חשיבות רבה בעשייה העירונית. הקמנו מנהלת ייעודית לניהול רמת אליהו כרובע עירוני. בימים אלו אנו שוקדים על תכנון כולל של שיקום רמת אליהו, השקעה בגנים ציבוריים – ביניהם גן מנשה, הקמת אולם ספורט חדש בבית ספר איתמר, הקמת מועדון נוער צמוד למתנ"ס ועוד. שלושה גני ילדים בשכונה לומדים במסגרת יום לימודים ארוך, אולם הספורט בבית ספר ויתקין שופץ, כך גם בית הכנסת של הקהילה האתיופית אשר שופץ עד להקמת בית כנסת חדש, וכמובן, אנו מרכזים מאמצים להעביר את החוג לעיצוב של המכללה למינהל לשכונה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה