פותחים עונה בכותרים ובספריות



חובבי הספרים והקריאה היכונו! רשת "כותר ראשון" פותחת עונה והשנה, לראשונה, נפתחה ספריה אל תוך הלילה.

חובבי הספרים והקריאה היכונו! רשת "כותר ראשון" פותחת עונה והשנה, לראשונה, נפתחה ספריה אל תוך הלילה. 
 
 
רשת "כותר ראשון" פותחת עונה חדשה. במהלך השנה האחרונה נספרו בשלושת הכותרים ובשש הספריות הרב שכונתיות  כ- 495,000 ביקורים של תושבי העיר ואף תושבים שהגיעו מחוץ לעיר.
לראשונה בארץ,מוצג בחברה העירונית חידוש מרעיש: "ספריה אל תוך הלילה". מידי יום שלישי כותר ראשון-שקמה פתוח לכל תושבי העיר עד השעה 22:00.

אלי פולק, מנכ"ל החברה העירונית מסביר, כי עידוד הקריאה כחלק מתרבות הפנאי הוא חלק מרכזי בעשייה שלנו. אנו מחפשים כל העת חידושים ויוזמות על מנת לשפר את השירות לתושבים  ולאפשר את חוויית הקריאה לכל מי שחפץ בכך. בעולם של היום, הזמן הוא מצרך יקר, אנו מודעים לכך ומתאימים עצמנו לקהל הקוראים". עוד מוסיף פולק, כי תחת הכותרת 'הספרייה יוצאת אליך', בוצעו יוזמות חדשות לטובת תושבי העיר כמו 'סיפורי קיץ' בגן המושבה, המשחק העירוני 'מחפשים מטמון תרבות', והשנה, 'ספריה אל תוך הלילה'.  החתירה המתמדת לחדשנות ומצוינות הביאה לרשת "כותר ראשון" את התואר ספרייה המצטיינת לשנת תש"ע, ואנו מתכוונים להמשיך ליזום ולהתחדש".


חני צביון, מנהלת רשות מרכזי קהילה וכותרים, אומרת כי הכותרים והספריות יהפכו יותר ויותר למרכזי תרבות ייחודיים ויפתחו בפני תושבי העיר עולמות תוכן וידע עשירים ומתחדשים. עוד ציינה צביון, כי בין מגוון הפעילויות המצפות לכם בכותרים ובספריות ניתן למצוא שעות סיפור לילדים עם מיטב המספרים,סדנאות לילדים בחופשות וערבי ספרות ותרבות מרתקים לקהל המבוגרים.. כל שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר האינטרנט 
www.kotar-rishon-lezion.org.il ולגלות עולמות חדשים ומהנים.

רחל לשם, מנהלת רשת "כותר ראשון", מציינת כי אתר האינטרנט שהושק בשנה החולפת, הרחיב את הפעילות האינטרנטית של הספרייה ואת הגישה של הציבור אל אתרים חינוכיים, אתרים להורים, אתרי משחקים, ספרי ילדים בטקסט מלא, חידונים אינטרנטיים  ועוד. גולת הכותרת היא האפשרות לקבלת מידע על כותרים חדשים (ספרים, סרטים, תקליטורי מוסיקה, משחקי מחשב וכתבי עת) והגידול בהזמנות כותרים מהבית. הקוראים מוזמנים לקבל את הפריטים שביקשו.
 
שירות נוסף וחשוב שמעניקה הרשת, הוא מרכז המידע והייעוץ לתושב, המעניק ייעוץ של מתנדבים ויועצים בנושא שירותי ממשל. המתנדבים מסייעים לתושבים בסבך הבירוקרטיה של משרדי הממשלה, בגישה לאינטרנט ושימוש בו. הסיוע ניתן בשפות זרות.  כמו כן ניתן מידע עסקי לעסקים קטנים.
ועוד שירות חדש החל מחודש נובמבר: "בוקר טוב, ספרייה" , בכותר ראשון- תרמ"ב הוקדמה שעת פתיחת קומת הכניסה לקהל לשעה 09.00, לקריאת עתונות, לאינטרנט ציבורי,לשירותי מרכז המידע לתושב ,להחזרת פריטים מושאלים ולהשאלת פריטים הנמצאים בקומה.
כל הפרטים, העדכונים והמידע השוטף באתר האינטרנט 
www.kotar-rishon-lezion.org.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה