מקפידים על בטיחות בחברה לביטחון



מונה יועץ ממונה על בטיחות והותקנה מערכת safety בכל רכבי החברה .

מחזיק תיק הבטחון, עו"ד סורין גנות, בעצה אחת עם מנכ"ל החברה לביטחון וסדר ציבורי , מר מוטי נחמני, החליטו להעלות את רמת העיסוק בבטיחות בחברה ולמנות ממונה על בטיחות לחברה שיעסוק בבטיחות בדרכים ובבטיחות בעבודה. בנוסף, החליטו בחברה לצייד את כל רכבי החברה במערכת safety, המבקרת באופן שוטף את התנהגות הנהגים במכלול נושאים, כגון: חריגות מהירות, סטיות מהנתיב, עקיפות מסוכנות, עצירות חריגות ועוד. חברת איתוראן, המפעילה את המערכת, מסבירה כי שימוש במערכות דומות בעולם מביא לחיסכון של 7%-10% בעלויות הדלק, לשינוי משמעותי בהתנהגות העובדים בעת הנסיעה ברכב, לירידה בכמות התאונות ולחיסכון של כסף.

מנכ"ל החברה, מוטי נחמני, אומר כי "נושא הבטיחות והשמירה על חיי אדם הוא נושא ראשון במעלה על סדר יומה של החברה, אך לעתים הוא נדחק לשוליים בשל העיסוק היומיומי בביטחון ובשמירה על הסדר והזמינות והמיידיות הנדרשת מפקחי החברה בעבודתם". "לכן, מסביר נחמני, החלטנו לשים על זה דגש מיוחד ולהציב את הבטיחות במרכז העשייה".

על התקנת המערכת ברכבים אומר נחמני, כי יש לחברה צי רכבים של כמה עשרות רכבים, שנעים בכבישי העיר. המערכת הזאת נותנת לנו אפשרות לעקוב אחר הנהגים ואם יש נהג שאינו מקפיד על הזהירות, נוריד אותו מהכביש. "בסוף, אם אתה ממהר לאירוע ובסוף גורם לתאונה, יצא שכרנו בהפסדנו" אומר נחמני ומוסיף, כי הוא לא מתכוון להרשות הפקרות בשימוש ברכבים, וכי תהיה הקפדה על קלה כחמורה בפעילות החברה, מהלך שלדבריו יביא לשיפור השירות לתושבי העיר ראשון לציון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה