חודש הקשיש הבינלאומי בראשון לציון



במסגרת חודש הקשיש הבינלאומי המצוין בימים אלו בעיר ראשון לציון, נערך יום ספורט לאזרחים ותיקים.

במסגרת חודש הקשיש הבינלאומי המצוין בימים אלו בעיר ראשון לציון, נערך יום ספורט לאזרחים ותיקים בקאנטרי קלאב של ההסתדרות. האירוע נערך במעמד ראש העירייה, דב צור,  ומ"מ ראש העיר מוטי עג'מי.

מאות אזרחים ותיקים השתתפו בפעילויות הרבות והוכיחו שלעיסוק בספורט אין הגבלת גיל. הפעילות הספורטיבית כללה התעמלות בונה עצם, פעילות במי הבריכה, שחיה, התעמלות אירובית, ריקודי עם ועוד.

ראש העירייה, דב צור, חובב ספורט מושבע בעצמו, עבר בין התחנות ובירך את המשתתפים הנמרצים. צור ציין: "מחקרים מוכיחים כי פעילות חברתית וספורטיבית מסייעת בשיפור מצב הרוח ואיכות החיים ומביאה לתפקוד פיזי טוב יותר. אנו רואים חשיבות רבה בפעילות ספורטיבית ולכן משקיעים בנושא במסגרת מועדוני הגימלאים העירוניים, התעמלות בגן העיר, מתקני כושר מותאמים לאוכלוסייה ותיקה ועוד".

ממלא מקום ראש העיר, מוטי עג'מי, אמר "גם השנה, כבעבר, במסגרת חודש הגמלאים מתקיים יום ספורט. חשיבותו של יום הספורט להעלות את המודעות והחשיבות של פעילות זו גם בגיל הזהב, אשר מסייעת גם בבריאות אך לא פחות חשוב להרגשה טובה ולשיפור מצב הרוח.
ההשתתפות הערה של האזרחים הוותיקים, השמחה והעליזות הרבה, מוכיחה את חשיבות הנושא. שוב הוכחה הטענה כי האזרחים הוותיקים צורכים פעילויות תרבות נופש וספורט לא פחות מצעירים".
 
יום הספורט אורגן על ידי האגף לפעילויות חברתיות בשיתוף עם רשות הספורט בחברה העירונית. 

חודש הגמלאים יימשך עד ה-31 באוקטובר ובמהלכו יתקיימו ברחבי העיר מגוון אירועים, הרצאות ומופעים, המיועדים בעיקר לבני הגיל השלישי. אירוע הנעילה יתקיים ב-31 באוקטובר בהיכל התרבות, במופע של השחקנית והקומיקאית מיקי קם. כמו כן, במהלך חודש אוקטובר תתאפשר כניסה ללא תשלום למוזיאון ראשון לציון בהצגת תעודת אזרח ותיק. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר האינטרנט העירוני www.rishonlezion.muni.il



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה