יש איפה לבלות, אין היכן לחנות



צעירים המגיעים למקומות בילוי ברחוב הרצל בעיר טוענים כי במקום אין מספיק מקומות חנייה. חבר המועצה רז קינסטליך הגיש הצעה לסדר בנושא

קשיים בדרך לבילוי: ראשל"צ נהפכה בשנים האחרונות למוקד בילוי. למועדונים ולפאבים בעיר מגיעים גם צעירים מחוצה לה. הבעיה שלהם היא למצוא מקום חנייה קרוב למקום הבילוי.

 רפאל מעוז, בן 21 תושב ראשל"צ, פנה בנושא לחבר המועצה רז קינסטליך, וביקש ממנו להעלות הצעה לסדר בנושא. "בעשור האחרון ראשל"צ התפתחה כמוקד משיכה לצעירים מאזור המרכז וכגורם מחבר בין השפלה לבין תל אביב ואזור השרון. הדבר התאפשר בזכות מתחמי הבילויים באזור התעשייה הישן והפאבים ברחוב הרצל, אשר מושכים צעירים רבים בזכות היותם פאבים שכונתיים עם אווירה חמה ובזכות מיקומם הגיאוגרפי", כתב מעוז לקינסטליך.

"בימי חול פאבים אלה מתמלאים וישנה מצוקת חנייה, עקב קרבת מגורים לאזור ומדרכות שצבועות בלבן כדי לתת פיתרון חנייה לדיירים. (רק דיירי הרחוב מורשים לחנות בצבע לבן-ג.מ)".

 לדברי מעוז, התור מחוץ לפאבים מתארך ומצוקת החנייה במקום גדלה, ומצב זה גורם לחלק מהבליינים לוותר על הכניסה לפאבים ולפגיעה בתדמיתה של ראשל"צ כעיר שפותחת את דלתותיה לצעירים. מעוז רוצה ש"עיריית ראשל"צ תקים חניון ללא תשלום כדי לאפשר פתרון חנייה לצעירים אשר באים לבלות, לפתור את מצוקת החנייה ולגרום לצעירים להרגיש שטובתם היא בסדר עדיפות העירייה – דבר אשר ימנף משמעותית את העיר", כותב הצעיר.

 בעקבות המכתב ששלח לקינסטליך, הגיש השבוע חבר המועצה הצעה לסדר להנהלת העירייה בדבר הקמת חניון עירוני. קינסטליך צירף להצעתו לסדר את המכתב שקיבל ממעוז וציין כי מדובר ב"תושב שהפנה את תשומת ליבי לעובדה כי על אף הצורך והתכנים שאותם מציעים המועדונים, קיים קושי שגורם אף לויתור על הבילוי בשל מצוקת החנייה ההולכת וגדלה באזור.

"ברצוני להעלות הצעה לפיה תקים העירייה חניון סביב מוקדי הבילוי אשר ישמש את המגיעים לעיר, ובכך תסייע לעודד הגעה של צעירים אשר משאירים לא מעט מכספם בעיר ויוצאים ממנה כשגרירים לאחר בילוי טוב", כותב קינסטליך.

קרדיט: גלעד מורג  MYNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה