תרומה לביה"ח "שניידר"



תלמידי בית הספר "נווה עו"ז" בראשון לציון מתכוננים ליוזמה מבורכת ומיוחדת במינה לקראת חג החנוכה.

תלמידי בית הספר "נווה עו"ז" בראשון לציון מתכוננים ליוזמה מבורכת ומיוחדת במינה לקראת חג החנוכה. מטרת היוזמה:
חינוך לערכים, הלכה למעשה במסגרת תוכנית "מפתח הל"ב"

תרומה לקהילה- נתינה מתוך אהבת חינם ושלא על מנת לקבלהאמצעי  : הרמת תרומה למרכז לרפואת ילדים "שניידר"  באמצעות בנייה ומכירת חנוכיות שיכינו  כלל התלמידים עם ההורים ובהנחיית הצוות החינוכי.

ביום שישי שעבר התגייסו כלל התלמידים, ההורים והמורים לבנות כ-600-700 חנוכיות מאריחי קרמיקה ושאריות של פסיפס אשר ניתרמו על ידי הורי תלמיד מבעלי חברת "אזיקרי" וכן מתרומתן של חברת "חרש" ו"נגב קרמיקה".בית הספר יצר קשר עם גב' זיוה כספי, מנהלת אגודת הידידים של המרכז הרפואי "שניידר" כאות מחווה לאחר שאחד מתלמידי ביה"ס  עבר  בו בהצלחה טיפול מסובך  .

כלל תלמידי בית הספר קיבלו הנחייה על דרך הכנת החנוכיות ועל המטרה שמאחורי היוזמה, כמו כן, הוזמנו כל ההורים לקחת חלק בבניית החנוכיות ולשם כך הוזמנו לסדנת אימון  מקדימה בשעות אחה"צ , כדי לאפשר התנסות בבניית החנוכיות לפני שיגיעו לסייע לצוות בהדרכת  הילדים ביום ו'.

תלמידי  מועצת תלמידים פנו להנהלות הקניונים במכתב רשמי בו ביקשו אישור להצבת שולחן מכירה. במקביל,  כל  תלמידי והורי שכבת ו' התחלקו לחוליות עבודה (הורה על כל ארבעה ילדים) והשתבצו לימי מכירה באותם קניונים.

 את החנוכיות ימכרו במהלך השבוע תלמידי השכבה הבוגרת, שכבת ו' בשלושה מרכזי בילוי וקניות במערב העיר.
הכסף שייאסף ממכירת החנוכיות  לאורך כל ימי המכירה ישמש כתרומה למרכז הרפואי "שניידר" לרפואת ילדים.

מן הראוי לציין כי  כל הצוות החינוכי כולו (כולל אב הבית , המזכירה,הסייעות השומרת בשער ועד אחרון הילדים), כולם  לוקחים חלק פעיל ומאושר בעשייה ובתרומה. זהו אחד מרגעי השיא בעשייה החינוכית הבית ספרית כי היא משתפת את כל התלמידים , מכל הרבדים ,מציגה תוצר יפה  ואסטטי והחשוב ביותר מושתתת על עשייה למען מטרה ערכית ונעלה.

כל החנוכיות הוצגו במבואת בית הספר בתצוגה מרהיבה ומגוונת שלל חנוכיות וגם ראש העירייה, דב צור, וראש מנהל החינוך, הגב' אריאלה ישראלי, הגיעו להתרשם מהיוזמה הברוכה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה