נשים למען נשים



נשים למען נשים-קורס "לצידך" של עמותת "אחת מתשע" יפתח בראשון לציון בחסות העירייה.

עמותת "אחת מתשע" מגיעה לראשון לציון: לראשונה בעיר ייפתח קורס מתנדבות "לצידך" בחסות העירייה, במסגרתו נשים שהחלימו מסרטן השד ילמדו כיצד ללוות נשים חולות לאורך ההתמודדות עם המחלה.

במסגרת "לצידך", המתנדבת חולקת עם האישה החולה את הידע והניסיון שלה, ויחד הן יכולות להתלבט ולחשוב על היבטים שונים של ניהול המחלה. המפתח לתמיכה הוא הניסיון המשותף של שתי הנשים, כאשר תמיכת המתנדבת מבוססת על הקשר הייחודי בין אישה חולה לאישה ש"הייתה שם".

מחקרים מראים כי תמיכה נפשית יעילה עשויה להאריך חיים. המתנדבת שהחלימה ממחלת הסרטן מעניקה לחולה תקווה ומאפשרת לה לראות כי אפשר להחלים ולחיות אחרי הסרטן.

שיר גור, מנכ"ל עמותת "אחת מתשע": "אין ספק כי קשר אישי וייחודי בין אישה חולה לבין אישה ש"הייתה שם" תורם רבות להתמודדות הקשה עם סרטן שד. חולי סרטן עלולים לחוות קשיים ביצירת רשת חברתית תומכת דווקא בעת בה הם זקוקים לה ביותר. אנו  קוראות לנשים המתמודדות עם סרטן השד, מראשון לציון והסביבה, לפנות אלינו לצורך קבלת סיוע ותמיכה".

איריס כגן חכמון, יועצת ראש עיריית ראשון לציון לקידום מעמד האישה: "העירייה והעומד בראשה, מר דב צור,  התגייסו לנושא מתוך רצון להעלות את חשיבותו בסדר היום. אנו רואים בפתיחת הקורס נדבך חשוב בדאגה לציבור הנשים בעיר ובהקמת רשת נשים גדולה, אקטיבית ואכפתית המפתחת שייכות ועשייה למען הקהילה ומהווה מפתח לאיכויותיה הכוללות של עירינו ראשון לציון".
 
הקו החם: 1-800-363-400
אתר האינטרנט של העמותה:
http://www.onein9.org.il
 
לפרטים נוספים: שרון בלום, יועצת תקשורת, 052-3001114


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה