יזמות נשית ראשון בראשון



תחרות שמטרתה להכיר את היזמות הנשית בראשון ולקדם את עסקי הנשים הראשוניות בקהילת הנשים ובכלל.

תחרות "מי שאת – עושה את ההבדל"

35 בעלות עסקים בראשון לציון שהעסק שלהן ממלא אותן  בגאווה גדולה נרשמו לתחרות  "מי שאת – עושה את ההבדל"  תחרות שמטרתה להכיר את  היזמות הנשית בראשון ולקדם את עסקי הנשים הראשוניות בקהילת הנשים ובכלל.  התחרות מתקיימת ביוזמה של המשרד לקידום מעמד האישה בראשון לציון והינה הראשונה ותהווה תחילתה של מסורת שתלך ותתגבש כל שנה.

טקס ההכרזה על העסק והיזמית הנבחרת יתקיים  ב-13 בדצמבר בשעה 19:30 באודיטוריום "היכל התרבות" בראשון לציון  במעמד ראש העירייה מר דב צור.
כל אחת מ-35 המועמדות נפגשה עם חבר השופטים המקצועי שבחן כל עסק על פי קריטריונים של: יצירתיות, חדשנות, תרומה לקהילה, מקוריות תעוזה ועוד.

בחבר השופטים עו"ד ליאל אבן זהר – חברת מועצת העיר ויו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה. דינה לוין – חברת הנהלה מט"י, לי טורסטון- עדני – מנכ"לית משרד שירון יח"צ,
מוטי מורד , מנהל מט"י ראשון , רו"ח אשכנזי רונן ועו"ד רז מסורי.

בטקס, יוכרזו 3 המועמדות המצטיינות ועוד 2 מועמדות שקיבלו ציונים לשבח. הפרס הראשון ליזמית הוא 2500 ₪  וכן קורס בחירה במט"י ראשון. 

איריס כגן יועצת ראש העירייה למעמד האישה:"מטרת התחרות לקדם נשות עסקים בעיר, ליצור רשת עסקית תומכת, ובו בזמן לקדם את התפיסה הניהולית של ארגונים תומכי משפחה. אני מאמינה שככל שיהיו בעיר יותר נשות עסקים שינהלו את עסקיהן על פי תפיסה זו ויאפשרו לנשים ולגברים להתקדם ולעשות קריירה במקביל לניהול משפחה, היזמות תפרח והשוויון יושג. אני רואה חשיבות רבה ליצירת  נטוורקינג בין  קהילת נשות העסקים המבוססת והחזקה לבין קידום נשות עסקים בתחילת דרכן". 

טורסטון עדני מנכ"לית שירון יח"צ "בחירת העסק והיזמת כלל לא הייתה קלה, לכל אחת
מ- 35 מועמדות יש עסק  מצליח ומשגשג שמהווה מקור גאווה לעיר. כתושבת העיר וכיזמת אני גאה להיות שייכת לקהילת הנשים היזמות בראשון, קהילה שהולכת וגדלה משנה לשנה. עונג גדול  לראות נשים שהקימו עסק מצליח ב-10 אצבעות ומצליחות לשלב קריירה ומשפחה".
את ההרצאה המרכזית בטקס תעביר תמי לנצר, יועצת תדמית, נימוסים והליכות בנושא "אינטליגנציה עסקית בעידן המודרני" הכניסה לטקס פתוחה לכל הנשים והגברים היזמים בראשון. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה