תכנית התקשוב תוצג בכנס ארצי



לומדים מראשון לציון: תכנית התקשוב העירונית תוצג בכנס ארצי שיתקיים במכון מופת בתל-אביב.

לומדים מראשון לציון: תכנית התקשוב העירונית תוצג בכנס ארצי שיתקיים במכון מופת בתל-אביב.

בכנס ארצי של מרכזי פסג"ה (פיתוח סגלי הוראה) בנושא התאמת מערכת החינוך למאה ה-21, מדיניות ויישום בתהליכי הפיתוח המקצועי, שיתקיים במכון מופת בתל-אביב, יציג מרכז פסג"ה ראשון לציון את תכנית התקשוב העירונית, המהווה פריצת דרך בתחום.

מטרת התכנית הינה התאמת מערכת החינוך העירונית בראשון לציון למאה ה- 21, וכצעד ראשון הוחלט להתמקד בשיפור ההוראה והלמידה באמצעות מחשב, מקרן וחיבור אינטרנטי בכל הכיתות ב- 42 בתי הספר היסודיים בעיר.

ביצוע התכנית התאפשר בזכות שיתוף פעולה בין הרשות המקומית, מרכז פסג"ה ומשרד החינוך. העירייה ציידה את בתי הספר היסודיים בתשתיות המתאימות: מחשב+מקרן, ומרכז הפסג"ה בשיתוף המפקחת הכוללת נטלו על עצמם את ההובלה וההדרכה הפדגוגית.

בשנת הלימודים תש"ע כל בית-ספר יסודי קיבל תשתית עבור ארבע כיתות, ובתשע"א הורחב הפרוייקט לכל כיתות ד'-ו' בעיר. במסגרת התכנית פותח גם מאגר מידע מקוון עירוני המכיל חומרי למידה ומערכי שיעורים וירטואליים בכל המקצועות שהוכנו על ידי המורים במהלך ההדרכה וההשתלמויות, ועומדים לשירות כל מורי העיר.

מודל עבודה זה שהחל עוד בשנת 2008 מהווה פריצת דרך ארצית בתחום התקשוב, ומטרת הכנס הינה ללמוד מהצלחות ולפתח מודלים שונים להטמעת פדגוגיה חדשנית.

ראש מנהל החינוך, אריאלה ישראלי, אמרה כי בשנתיים האחרונות, בהתאם לאג'נדה של ראש העירייה, העירייה עושה מאמצים גדולים להעלות את רמת החינוך בעיר, ולמידה באמצעות כיתות ממוחשבות הינה חלק מרכזי מתכניות הלימוד המתקדמות שלנו בבתי הספר היסודיים. אני שמחה שההצלחה בראשון לציון תהווה דוגמה גם לערים אחרות".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה