מרכז זכויות נשים עירוני



זקוקה לייעוץ משפטי חינם? מעתה יש לך למי לפנות, גם באינטרנט. מרכז זכויות נשים עירוני מרחיב את שירותיו.

זקוקה לייעוץ משפטי חינם? מעתה יש לך למי לפנות, גם באינטרנט. מרכז זכויות נשים עירוני מרחיב את שירותיו.
 
מ.נ.ע- מרכז זכויות נשים עירוני, המעניק ייעוץ משפטי והכוונה ללא תשלום לתושבות העיר, ירחיב את השירותים הניתנים לנשות העיר ראשון לציון.

נשות העיר  תוכלנה לקבל ייעוץ משפטי ראשוני גם באמצעות -"פורום מ.נ.ע." באתר האינטרנט העירוני שכתובתו: WWW.RISHONLEZION.MUNI.IL   בנושאים  שונים : דיני משפחה, אלימות במשפחה,  חובות,  דיני עבודה, הטרדה מינית ועוד..

שירות חדש נוסף, הניתן בשיתוף  עם המרכז לטיפול באלימות במשפחה וכן עם מרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית בת"א, הינו מערך ליווי לנשים נפגעות אלימות. לדברי עורכת הדין דנה אייזנר-לביא, מנהלת מ.נ.ע. : "לאור הצורך שעלה מן השטח, ודיווחי נשים נפגעות אלימות  על קשיים רגשיים בהתמודדות עם הממסד ועם מערכת המשפט, החלטנו להרחיב את השירות ולסייע לנשים שנפגעו מאלימות בליווי למשטרה ולבית המשפט".

אייזנר-לביא מוסיפה, כי "הליך הגשת התלונה וההליך הפלילי מורכבים במיוחד בחוויה של אישה שנפגעה מאלימות, ואנו רואות חשיבות עליונה בחיזוק הנשים שבוחרות לפרוץ את מעגל האלימות. אנו מוכנות להושיט יד ולתמוך בכל אחת  בהתאם לצרכים שכל אישה תגדיר".

איריס כגן, יועצת ראש העירייה לקידום מעמד האישה, מוסיפה "התהליך שעוברת אישה שסובלת מאלימות הוא קשה ומייסר, יש רבות המעדיפות לשתוק ולשמור את הסוד הנורא הזה אצלם הכי קרוב שאפשר והן מתביישות, פוחדות ונרתעות מהמסע הזה שעלול לפצוע ולפגוע בהן שוב. כאן תפקידינו  כחברה לזכור ולחבק את המתלוננות, להעניק להן ביטחון ולנסות להקל עליהן".

מ.נ.ע (מרכז זכויות נשים עירוני) פועל במסגרת  המשרד לקידום מעמד האישה בעירייה, כחלק מהתפיסה הכוללת החותרת להרחבת הנגישות של נשים לזכויות ולמשאבים. מס' הטלפון של מ.נ.ע לייעוץ טלפוני או לתאום פגישה: 9678247, 9678220


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה