ט"ו בשבט עם איקאה ואקי"ם



ראש העיר, מנכ"ל איקאה ומנכ"לית אקי"ם חגגו את ט"ו בשבט בנטיעות בראשון לציון עם עובדי איקאה וילדי אקי"ם.

ראש העירייה, דב צור השתתף בתחילת השבוע בטקס נטיעות לקראת ט"ו בשבט שנערך על ידי איקאה לכבודם של ילדי אקי"ם. בנטיעות נכחו גם נעמי אחימור ראש מינהל שילוב חברתי בעירייה, ורד רווה מנהלת תחום שיקום ונכויות, שלומי גבאי מנכ"ל איקאה, סיגל פרץ... יהלומי מנכ"לית אקי"ם ואלון זילברברג מנהל חנות איקאה בראשון לציון.

הקשר בין איקאה לאקי"ם הוא הדוק ולאורך שנות פעילותה קולטת איקאה לתוך שורותיה עובדים בעלי פיגור שכלי, חניכי אקי"ם, אשר עובדים בחנות וזאת על מנת לשלבם בקהילה ולהכשירם לעבודה ולמסגרת חיים נורמטיבית. עוד תורמת איקאה בשיפוץ ההוסטלים של הארגון, בארגון ערב התרמה שנתי ובמגוון פעילויות למען אקי"ם.

ראש העירייה, דב צור: "אני רואה בנטיעות אלו לכבוד החג ביחד עם ילדי אקי"ם כחלק ממדיניות העירייה ששמה לה דגש על שילובם בקהילה ובחברה מתוך אמונה כי יש לראות בהם שווים בין שווים. אני מברך על הקשר ההדוק בין איקאה לאקי"ם אשר דואגת להתפתחותם ולמימוש הפוטנציאל הטמון בהם."

מנכ"ל איקאה ישראל, שלומי גבאי: "טקס הנטיעות מסמל את מערכת היחסים בין איקאה ואקי"ם, הצומחת לאורך השנים. כחלק מחזון איקאה, להעניק חיי יום יום טובים יותר, אנו גאים ושמחים על ההזדמנות שניתנת לנו לתרום לילדי המעון, אותו שיפצנו לפני כשלוש שנים. התרגשתי לפגוש את הילדים בשנית ולהיווכח כיצד סייענו בשיפור חייהם".

באדיבות: מיקי אלון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה