סמינר רכזי צופים אצל ראש העיר



רכזי הצופים ממחוז הדרום – בראשון לציון נפגשו עם ראש העיר במטרה לשמוע על ניהול העיר והעובדים

רכזי השבטים במחוז הדרום של תנועת "הצופים" הגיעה לפגישה עם ראש העירייה, דב צור במסגרת סמינר רכזים שארך שלושה ימים. מחוז הדרום בתנועה כולל  22 שבטים ב – 18 רשויות מירוחם ועד רחובות ולפגישה עם ראש העיר הגיעו עשרה רכזים נציגי התנועה.

הסמינר שערכה התנועה לרכזים עסק בנושא ניהול עובדים, ניהול תהליכים, החדרה ושמירה על מוטיבציה בקרב המתנדבים והעובדים בארגון ועבודה תחת לחץ  ולוח זמנים צפוף. רכזי התנועה ביקשו להיפגש עם ראש העירייה ולשמוע ממנו על הנושאים הנ"ל ועל ניסיונו והתנהלותו כראש העיר. רכזי התנועה נפגשו במסגרת הסמינר עם מנהלי המגזרים השונים בהם מנהל במגזר הציבורי, מנהל במגזר העסקי ומנהל במגזר השלישי מתוך מטרה ללמוד כמה שיותר על ניהול והתנהלות של ארגונים גדולים.  

ראש העירייה, דב צור, אמר: "העבודה במגזר הציבורי היא קודם כל שליחות. כפי שאתם, כמי שחברים בתנועת נוער ועוסקים בחינוך לערכים, יודעים, את העבודה הזאת עושים בעיקר עם הלב". צור אמר כי שעות העבודה הן רבות, אך הסיפוק מהן רב. צור הוסיף, כי האתגרים בניהול עיר הם רבים וחייבים להחליט מהו סדר העדיפויות העירוני ואיפה משקיעים משאבים ותשומת לב ניהולית. "בראש סדר היום נמצא  נושא החינוך, אנו פועלים לשפר את ההישגים של תלמידי העיר, כדי שכל אחת ואחד יצאו מכאן עם כלים לחיים. מעבר לכך, אנו עוסקים בתכנון ופיתוח של מתחמי תעסוקה מתקדמת בעיר, חידוש העיר הותיקה, העלאת רמת איכות החיים בעיר ועוד".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה