פרס כספי למקיף ב' על ההצטיינות



תמורה ראשונה להשקעה העירונית בחינוך: בית הספר מקיף ב' (המקיף הדתי) זכה בפרס חינוך ארצי.

העירייה החליטה להעניק לצוות ההוראה פרס של 25,000 שקלים על ההצטיינות. ראש העירייה, דב צור, רואה בהעלאת איכות החינוך בעיר יעד מרכזי בעשייה העירונית ופועל לעודד הצטיינות בקרב צוותי ההוראה בעיר. בשנה שעברה אף החל מסורת של פרס כספי למורים מצטיינים בעיר. בעקבות זכיית בית הספר מקיף ב', המקיף הדתי, בפרס חינוך ארצי, החליט צור להעניק פרס על סך 25 אלף שקלים כאות הוקרה לצוות ההנהלה והמורים. הכסף מיועד לפעילות חברתית עבור צוות ההוראה בבית הספר, כצ'ופר על העבודה המצוינת, המסירות וההשקעה.

בית הספר זכה בפרס החינוך הדתי הארצי לשנת תשע"א. הפרס מוענק לתיכון, בין השאר, בשל אחוזי הזכאות הגבוהים לבגרות (למעלה מ-80%) ושילוב תלמידים יוצאי אתיופיה, המהווים למעלה מ-50 % מתלמידי בית הספר.

בית הספר זכה השנה לתשומת לב מיוחדת של העירייה במסגרת תכנית ההשקעה בחינוך שמנהיג ראש העירייה בכל מוסדות החינוך בעיר. בין השאר, זכה בית הספר לתוספת שעות רבה לטובת תגבורים לתלמידי חטיבות הביניים במקצועות הליבה, וכן שעות הכנה לבגרות לתלמידים בתיכון. בנוסף, העירייה השקיעה בשיפוץ הקומה הראשונה והשנייה של בית הספר, בגינון וצביעה של בית הספר, וברכישת ריהוט לספרייה חדשה.

ראש העירייה, דב צור, ביקר יחד עם ראש מנהל חינוך, אריאלה ישראלי, וראש האגף לחינוך על-יסודי, הד"ר ענת לייבוביץ, בבית הספר בשבוע שעבר ובירך את מנהלת בית הספר חיה שוירמן, מנהל החטיבה, חנן נוימן, וכל צוות המורים על ההישג המרשים. צור הודיע כי העירייה תעניק לצוות המורים פרס כספי על סך 25 אלף שקלים כאות הוקרה על המסירות וההשקעה שלהם בבית הספר.

צור: "אנחנו מעודדים מצוינות ומתגמלים על מצוינות. אנו משקיעים משאבים רבים במטרה להעלות את איכות החינוך. בבית הספר הזה, כבמוסדות חינוך רבים בעיר, השקענו בשעות תגבור רבות ובשיפוץ הסביבה הלימודית. אנחנו נמשיך להעניק לכם, צוות ההנהלה והמורים, את הכלים, ואתם, המשיכו להשקיע בתלמידים. אני בהחלט רואה בפרס הזה פרי של ההשקעה הרבה של כולנו, אך בראש ובראשונה, פרי של ההשקעה הרבה שלכם, היחס האישי, המסירות והאמונה שאסור לנו לוותר על אף תלמיד. הסבתם לנו גאווה רבה. יישר כוח!"   


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה