החינוך עולה כיתה בראשון



תחושת גאווה וסיפוק עטפה את גן הילדים הממלכתי דתי "זמרת הארץ" עם קבלת הבשורה על זכייתם בפרס חינוך דתי ארצי לשנת הלימודים תשע"א.

תחושת גאווה וסיפוק עטפה בשבוע שעבר את גן הילדים הממלכתי דתי "זמרת הארץ" עם קבלת הבשורה המשמחת על זכייתם בפרס חינוך דתי ארצי לשנת הלימודים תשע"א.

הפרס מוענק על ידי משרד החינוך מדי שנה לגנים ולבתי ספר המצטיינים בעשייתם החינוכית והראויים להוקרה והערכה.

ראש העירייה, דב צור, בירך את צוות הגן על ואת כל העושים במלאכה, החותרים למצוינות ופועלים כל העת להציג לילדי הגנים אתגרים חדשים, תכניות לימוד יצירתיות ותכנים מעשירים ואמר: "חינוך הגיל הרך הינו נדבך חשוב מאוד לתהליך הצמיחה של ילדינו. ישנה חשיבות עליונה בהשקעה בכל ילד וילדה, בחשיבות בטיפוח סביבה חינוכית ולימודית בגן, שתיתן מענה לכל אחד על פי צרכיו".

מפקחת גני הילדים הממלכתיים דתיים במשרד החינוך, יהודית גרין, הגישה את מועמדותו של הגן לקבלת הפרס אשר זכה, כאמור, בשל פועלו בניצוחה של הגננת יפה קפח והסייעת עדנה ואנונו.

גן הילדים "זמרת הארץ" הינו גן המשלב ילדים לקויי שמיעה ובעלי צרכים מיוחדים עם ילדים שומעים  כחלק מהאמונה במתן הזדמנות שווה לכל הילדים ומתוך רצון להקנות להם הכנה לשילובם במסגרת הקהילה השומעת וליווי לחיים במערכת משפחתית שומעת.

בגן פועלת תוכנית לחינוך גופני פעם בשבוע בו עובדים עם הילדים על שיפור היכולות המוטוריות, התמצאות במרחב והעלאת הביטחון העצמי ומודגשים גם תחומי האומניות השונים בהם תיאטרון, אומנות חזותית ומוסיקה.

בסוף שנת הלימודים תש"ע הוכר גן "זמרת הארץ" כגן ילדים ירוק המצביע על היותו גן העוסק בחינוך סביבתי ובטיפוח ערכים סביבתיים במשך מספר שנים.

הצוות וילדי הגן עוסקים בפעילויות הקשורות במחזור ובכל הקשור לאיכות הסביבה. בשל עשייתו העשירה והתורמת זכה הגן בפרס החינוך הדתי הארצי.

צור הדגיש כי עיריית ראשון לציון פועלת על מנת להעניק לילדי העיר את כל הכלים להצליח."בשנתיים האחרונות הגדלנו ב-50% את ההשקעה העירונית בכל ילד בגני הילדים בעיר, והשקענו בשיפוץ התשתיות הפיזיות בגני הילדים, במיזוג ובהצללות בחצרות הגנים. אני שמח שלהשקעה הרבה שלנו יש תוצאות, אבל אין לי ספק שאילולא צוות מצוין, גננת וסייעת, שמגיעות כל יום עם חדווה לעשייה ומסירות אין קץ, לא היינו במעמד המכובד הזה. יישר כוח!"

מנהלת אגף חינוך קדם יסודי, שולמית זכאי: "אני מברכת על הזכייה בפרס החינוך הארצי שמביאה עימה גאווה גדולה לעיר. עבודת הקודש שעושה גננת הגן יפה קפח בסיוע הסייעות והצוות המקצועי ראויה לכל ההערכה והוקרה. אנו באגף החינוך הקדם יסודי בעירייה נמשיך לפעול לקידום תוכניות ופעילויות לילדי העיר ולהשגת המטרות אותם הצבנו לעצמנו". 

מנהלת גן הילדים הממ"ד "זמרת הארץ" יפה קפח: "פרס החינוך שייך לכל צוות הגן שלולא עזרתם ועבודתם המשותפת לא היינו מגיעים להישגים אליהם הגענו. במהלך השנים האחרונות אנו פועלים לשילובם של ילדים ליקויי שמיעה במסגרת הגן מתוך אמונה כי יש לראות בהם שווים בין שווים ולהקנות להם את הכלים לשילובם בחברה ובקהילה בהצלחה ובקלות. כל צוות הגן רואה בכך שליחות ואנו נמשיך לעשות זאת באהבה גדולה למען הילדים ומשפחותיהם".

קרדיט: דוברת העירייה


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה