פארק במקום מחנה צריפין



ראש העיר בשטח:נפגש עם תושבי שיכון המזרח ובישר על גינה חדשה בשדרות יעקב ופארק מדהים על שטח מחנה צריפין

כחלק ממדיניותו של ראש העיר להרבות בסיורים ובפגישות עם תושבים, נפגש השבוע ראש העירייה, דב צור, עם תושבי שיכון המזרח על מנת לשמוע את בקשותיהם לטיפול בשכונה.

אל ראש העיר התלוו חבר המועצה אייל מושיוב, מנהלת מחלקת תלונות הציבור שרה סימון ומנהלי אגף התנועה ואיכות הסביבה בעירייה.

ראש העיר שמע את בקשות התושבים אשר עסקו בנושאי שיפוץ כבישים ומדרכות, גיזום עצים, שיפוץ גנים ציבוריים, תאורת רחובות, ריצוף שבילים ועוד.

לאחר הצגת הבקשות מצד התושבים, הטיל ראש העיר על גורמי המקצוע השונים את הטיפול בבקשות כל אחד בתחומו על מנת לסייע ולקדם במהירות האפשרית ביותר את מתן המענה ההולם הנדרש.
 
צור הסביר לתושבים על תכניות הפיתוח של העירייה בשיכון, במטרה לשקם את האזורים הותיקים של העיר שהוזנחו משך שנים רבות, והדגיש כי במסגרת תכנית הפיתוח לשלוש השנים הקרובות יושקעו בשכונה למעלה מחמישים מיליון ₪.

בין השאר יכללו שדרוג מערכת הכבישים, שדרוג תשתיות הביוב והניקוז, שיפוץ של בתי ספר ומוסדות ציבור וכן שיקום גינות ציבוריות.

בנוסף, ציין צור, אנו שוקדים כעת על תכנון של בית ספר רמז, שאותו אנו הולכים לבנות מחדש מן היסוד, אנו מקימים בימים אלו גינה ציבורית בשדרות יעקב, שלהערכתנו תיפתח לציבור בעוד כארבעה חודשים, ואנו שוקדים על תכנון פארק מדהים שישתרע על פני 50 דונם, על שטח המחנה צריפין, ויהיה אחד הפארקים המרשימים בעיר ובאזור כולו.

צור הוסיף ואמר, כי השיכון בפתחה של דרך חדשה ואין לי ספק שכבר בחודשים הקרובים נוכל לראות מעט מפרי עמלנו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה