פרויקט שיפוץ חזיתות



פרויקט שיפוץ חזיתות הבתים שיזמה העירייה לפני מספר חודשים מתקדם בקצב מהיר .

ממשיכים בשיפור פני העיר,הסתיים שיפוץ בניין ברחוב סמילצ'נסקי.

פרויקט שיפוץ חזיתות הבתים שיזמה העירייה לפני מספר חודשים מתקדם בקצב מהיר ואת תוצאותיו ניתן להתחיל לראות ברחובות העיר. 

בשבוע שעבר הסתיים שיפוץ חזית בניין ברחוב סמילצ'נסקי, לאחר כשלושה חודשים של עבודה, עליה היו אחראיים האגף לתרבות הדיור בעירייה.

את סיום העבודות חגגו בהרמת כוסית במעמד ראש העירייה דב צור, מנהל אגף תרבות הדיור בעירייה צביקה ברקוביץ ודיירי הבניין ומשפחותיהם.

שיפוץ הבניין כלל את חידוש חזית הבניין, צביעה, תיקון, פיתוח חצר הבניין ושיפוץ לובי הכניסה. בעירייה מעריכים כי שיפוץ הבית המשותף יביא לעלייה של כ-10% בערך כל דירה בבניין.
 
הבניין ברחוב סמילצ'נסקי הוכרז כעל מבנה אשר חייב בשיפוץ חזית הבית, וזאת במסגרת מדיניותו של ראש העירייה לחדש את פני העיר.

מתוך מטרה זו, יזם ראש העירייה, דב צור, תכנית רחבת היקף לשיפוץ וחידוש של מבנים ישנים, הכוללת חוק עזר עירוני המחייב בעלי בתים לשפץ את חזית הבית, מחד, ומאידך, קרן הלוואות נוחה.

הקרן מאפשרת מתן הלוואה לכל בעל נכס שיבקש או יידרש לבצע שיפוץ חזית, בסכומים של עד 25,000 ₪ ליחידת דיור, ללא ריבית וללא הצמדה, כאשר תקופת ההחזר תיפרש עד ל-10 או 15 שנים והעירייה תישא בעלות הריבית וההצמדה על הקרן לאורך תקופת ההלוואה.

דיירי הבניין כולם נהנו מההלוואה שהועמדה לרשותם ולאחר מתן הסכמתם החלו העבודות.
 
ראש עיריית ראשון לציון, דב צור: "אנו מתחילים היום לראות את פירות ההשקעה שלנו בשיפור פני העיר ואני מברך על כך שעוד בתים משותפים רבים נרשמו לפרויקט.

זוהי דרך מצוינת לשפץ את הבית המשותף, להתחדש, לגור בסביבה נעימה יותר ולהעלות את ערך הנכס, מבלי להיגרר להוצאות מכבידות. המטרה היא לאפשר לתושבים לפרוס את ההחזר לתקופות ארוכות, כך שההחזר החודשי יעמוד על כ-200 ₪ בלבד.

ברור לנו שהשיפוץ הוא מעמסה כלכלית, וחלק מהתושבים שמתגוררים בבניינים ישנים לא יכולים להרשות לעצמם את השיפוץ, לכן, אנו עושים מאמץ עילאי לאפשר תנאי הלוואה נוחים ככל האפשר".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה