6 פארקים חדשים לכלבים בראשון לציון



בשורה לכלבים ובעליהם: לאחרונה הסתיימה הקמת שיש פארקים חדשים לכלבים בראשון לציון.

לאחרונה הסתיימה הקמת 6 פארקים חדשים לכלבים בראשון לציון. מטרת הפארקים היא לתת מענה לבקשות של תושבי העיר, לשמור על העיר נקייה ומטופחת, ולאפשר לכלבים ולבעליהם מקום מוסדר ונוח, בו לכלבים ניתנת האפשרות לרוץ ולשחק כשהם משוחררים.

מיקום הפארקים נבחר בהמלצת נציגי שירות לתושב בעירייה, ובשיתוף ובתיאום עם תושבים, אשר פנו לעירייה בנושא. בנוסף, ראש העיר דב צור קיים סיור במספר מקומות בהשתתפות חברת המועצה יפעת מאירוביץ'-יפת וגורמים מקצועיים ביניהם עובדי הווטרינריה העירונית,  מינהל איכות הסביבה ועוד, על מנת לבחון מקומות מתאימים. בנוסף נלקחו בחשבון פרמטרים נוספים, למשל כמות הכלבים באזור, הצלחת הפארקים הקיימים, פניות תושבים, רצון העירייה לשמור על העיר נקייה ומטופחת ועוד. על הפרויקט היו אמונים אגף תכנון ופיתוח נופי בשיתוף עם הוטרינריה העירונית.
 
הפארקים החדשים כוללים גדר היקפית, 2 שערים (לבטיחות),  ערכות  אשפה עם שקיות לאיסוף הצואה, ברזיה עם שוקת לכלבים, ספסלים, אשפתונים וספסלי ישיבה. בעתיד יוצבו מתקני משחק לכלבים ותאורה במקומות הנדרשים.

ראש העיר, דב צור, אמר כי "החלטנו להעלות את הרף בכל הקשור לניקיון העיר, מחזור ושמירה על הסביבה והקמת פארקים לכלבים היא חלק נוסף בתכנית הזו. בעיית צואת הכלבים היא אחד מהנושאים המטרידים את תושבי העיר. מאות תושבים מתלוננים, ואנחנו עושים ככל שביכולתנו לאכוף את חוקי העזר ולמצוא פתרונות נוספים שיגרמו לבעלי הכלבים לאסוף את הצואה. אני מקווה שהפארקים ישמשו את הכלבים ובעליהם למשחק ולהנאה, וגם ישמרו על המדרכות נקיות".

מיקום הפארקים החדשים:

אבי האסירים- פינת הרצל
גבעתי- פינת ירושלים
רפפורט- פינת יוסף בורג
בן גוריון- בצמוד לגינה לתושב
לוי אשכול- פינת אומות העולם
בתוך פארק נאות שקמה
 
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה