רענן שנהב - מצטיין מילואים מראשון לציון



בין המצטיינים בטקס הענקת תעודות הצטיינות והענקת דרגות לאנשי מילואים - רס״ם רענן שנהב, בן 39, מתגורר בראשון לציון, נשוי + 1 ועובד בתור עובד סוציאלי.
רענן ביצע את שירותו הסדיר בבסיס המזון צריפין בתפקיד ספק מזון.

.שבוע שעבר התקיים טקס הענקת תעודות הצטיינות והענקת דרגות לאנשי מילואים בראשות ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, האלוף איציק תורג׳מן.
בטקס הוענקו 14 תעודות הצטיינות וכ-19 אנשי מילואים הועלו בדרגתם.
בין המצטיינים, רס״ם רענן שנהב, בן 39, מתגורר בראשון לציון, נשוי + 1 ועובד בתור עובד סוציאלי.
רענן ביצע את שירותו הסדיר בבסיס המזון צריפין בתפקיד ספק מזון.
בתאריך 31 ביולי 2001 הוא התחיל לעשות מילואים ביחידה בתפקיד בו שירת בשירותו הסדיר באותה המחלקה, תפקיד ספק מזון במחלקת ההפצה והשינוע, אותו מבצע הן בשגרה והן בחירום.
תפקיד ספק המזון הינו תפקיד חשוב ביותר אשר מהווה את חוד החנית של מנהל המזון בכלל בסיסיו. בתפקיד נדרש חייל לאסוף את כלל מוצרי המזון להם נדרשות היחידות בקצה על מנת לפעול ובנוסף גם לדאוג שהסחורה תגיע אל היחידה במלואה.
הוא כבר 17 שנה במערך המילואים ומבצע את עבודתו בצורה נאמנה, מסודרת ויוצאת דופן.
המילואים נותנים לו אתנחתא מהחיים הרגילים.
״קבלת ההצטיינות הגיעה בהפתעה גמורה, זאת לא הייתה מטרה שחתרתי אליה. אני בא למילואים ועושה זאת בכיף״.

מתוך נאומו של ראש אט"ל, האלוף איציק תורג'מן, בטקס:

״ערב זה הוא מעמד מרגש ומשמח עבור צה״ל כולו, אני מביט בכם כיום ויודע כי אם ימשיכו טובי בנינו ובנותינו לבחור להתנדב לשירות המילואים, יוכל עם ישראל להמשיך בשגרת יומו ברוגע ובידיעה מוחלטת, כי יש מי שיעמוד מול כל איום ובכל משימה. אני עומד כאן מולכם וגאה שאתם אנשיי, עומד כאן ומצדיע לכם, מלא הערכה בשמי ובשם כל מפקדי צה״ל וחייליו...
ערב זה הוא אות של תודה, הערכה והוקרה- אות של תודה, על הנכונות שלכם לתרום, לשפר ולהצטיין. על כך שאתם בוחרים להוביל ולהוות דוגמא ומופת ביחידותיכם. על העוצמה והביטחון אשר אתם נוסכים בנו.״


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה