עוד שעה לחנייה חופשית לגימלאי ראשון לציון



שעת חנייה נוספת תעניק עיריית ראשון לציון לתושבים הוותקים, בנוסף לשלוש השעות החניה החינמית שאותם כבר מקבלים מי  שמחזיקים בתו הזהב.

חנייה חופשית

הנחיה חדשה מהעירייה לפקחי החברה לביטחון ברשון לציון - להאריך את שעות החניה שניתנות חינם בחניונים העירוניים לתושבי העיר בני 70 ומעלה, בעלי תו הזהב.

ראש העיר קינסטליך ביקש להאריך את שעות החניה בעקבות פניות תושבים ותיקים.

בראשון מתגוררים כ-50 אלף גימלאים.

"שלישי משפחתי" –

פעילויות חינמיות לנוספת לגימלאי ראשון לציון היא גם לכל המשפחה בלובי בניין העירייה - "שלישי חופשי- לגיל השלישי".

מי שהובילה את היוזמה היא מ"מ וסגנית ראש העירייה, המשמשת גם כיו"ר ועדת גמלאי העיר שמחזיקה בתיקי החינוך והתרבות, ליאל אבן-זהר שאמרה:

״תרבות צריכה להיות נגישה לכולם – משפחות, צעירים, נשים וגברים וכמובן גם לגמלאים. הנחיתי לקדם את התרבות לגיל השלישי, ולהתחיל בימי שלישי בבית העם, ומסביב לעירייה. ראש העירייה, רז קינסטליך, כמובן נתן רוח גבית ותמך, וזוהי רק ההתחלה של פעילות משמעותית תרבותית ותוססת לכלל תושבי ראשון לציון״.

הפעילויות בשיתוף אגף תרבות, רשת הספריות והכותרים, מוזיאון ראשון ומוזיאון אגם בחברה העירונית, יתקיימו בשעות הבוקר ובשעות הצהריים בבית העם, מוזיאון ראשון לציון וספריות כותר. הכניסה לתושבי העיר תהיה חופשית בהצגת תעודת זהות או כרטיס תושב, ותושבי חוץ יתבקשו לשלם 20 שקל.

הפרויקט יתחיל בתחילת חודש אפריל, ביום שלישי, 2 באפריל, בשעה 11:00, במופע ״מחרוזת מנגינות״, עם שאול ויוליה בן-הר, שיופיעו עם עם מוזיקת עולם ושירים ישראלים, במגוון כלי נגינה. אירועים נוספים שצפויים הם סדנאות, הרצאות, מפגשים קולנועיים ואף סיור אדריכלי במוזיאון ראשון לציון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה