סדרות הילדים החדשות לרגל חופשת חג הפסח



הסדרה המצליחה "כוח פיג'י" עם פרקים חדשים, קרמיט, מיס פיגי, גונזו ופוזי הדמויות האהובות מהחבובות בסדרת אנימציה חדשה לפעוטות, הסדרה "ננסי קלנסי גברת מגונדרת" ועוד – סדרות הילדים החדשות לחופשת הפסח

מה בתפריט?

חבובוטף | ערוץ דיסני ג'וניור

חבובוטף – Muppet Babies
סדרת אנימציה חדשה לפעוטות שעלתה בימים אלו בערוץ דיסני ג'וניור. הסדרה, מבוססת על דמויותיהן האהובות של החבובות, סדרת האנימציה המיתולוגית משנות ה-80 , בגרסה עדכנית המופקת בטכנולוגיה של אנימציה ממוחשבת.

הדמויות בסדרה הן גרסה צעירה ומוקטנת של דמויות החבובות המיתולוגיות שנראו בסדרה הקלאסית ששודרה בין השנים 1984-1991. היום מככבים בסדרה בייבי מיס פיגי, בייבי קרמיט, בייבי גונזו, בייבי פוזי ובייבי אנימל לצידה של "מיס נני" המטפלת של החבורה, הנראית רק מהראש ומטה. בסדרה, יתווסף  חבר חדש בייבי פינגווין בשם סאמר.
הסדרה משודרת בערוץ דיסני ג'יוניור בישראל הפעיל ב YES, בהוט ובסלקום TV–כל פרק בן 11 דקות. מיועדת לילדים בגילאי 4-7.

"ננסי קלנסי גברת מגונדרת" -Fancy Nancy Clancy

"ננסי קלנסי גברת מגונדרת" -Fancy Nancy Clancy
ננסי קלנסי גברת מגונדרת (Fancy Nancy Clancy) היא סדרת אנימציה חדשה שעלתה במרץ 2019 ומשודרת בערוץ דיסני ג'וניור.  הסדרה עוקבת אחרי ננסי שאוהבת מאוד אביזרים מגונדרים ונהנית להתלבש בצורה צבעונית ויצירתית. גם כשהדברים לא הולכים כמתוכנן, ננסי יודעת שהיא יכולה לקחת כל סיטואציה ולהפוך אותה ליוצאת מן הכלל, בעזרת משפחתה, חבריה, הכלב שלה פרנצ'י והבובה האהובה עליה מראבל. היא יוצאת למסעות מופלאים וקסומים ויודעת שאין דבר מגונדר יותר מאשר להיות נאמנה לעצמך!
הסדרה משודרת בערוץ דיסני ג'יוניור בישראל ב
Yes, Hot ובסלקום TV, וכן בספריות דיסני ג'וניור VOD. מיועדת לבנות בין הגילאים 4-7.

אנימציית הילדים כח "פיג'י"

הסדרה המצליחה "כוח פיג'יי" מעלה פרקים חדשים
הסדרה האהובה כח פיג'יי (PJ Masks), תעלה עם פרקים חדשים בערוץ דיסני ג'וניור. קונור, אמאיה וגרג בני ה-6 ממשיכים לחיות את חייהם הכפולים. במהלך היום, כמו כל הילדים, הם הולכים לבית הספר, משחקים עם חבריהם ואוכלים ארוחת ערב עם ההורים. כשהלילה יורד, הם הופכים בזכות מדליון הקסמים שבבעלותם לגיבורי על אמיצים בדמותם של ינשוף, ילד חתול וגקו. יחד הם נלחמים נגד אויביהם ונבלי הלילה השובבים ולומדים שעל מנת לנצח עליהם לשתף פעולה אחד עם השנייה.
הסדרה משודרת בערוץ דיסני ג'וניור בישראל ב
YES, Hot ובסלקום TV. ניתן לצפות גם בספריות דיסני ג'וניור VOD בYes-, Hot, סלקום TV ופרטנר TV. מיועדת לבנים ובנות בין הגילאים 4-7

גרים וחברים | ערוץ דיסני ג'וניור

עונה שנייה לסדרה המצליחה "גרים וחברים"
הסדרה גורים וחברים (Puppy Dog Pals) מבית דיסני ג'וניור, ממשיכה לגולל את סיפורם של האחים בינגו ורולי הכלבלבים השובבים, שיוצאים להרפתקאות סביב העולם כדי לעזור לחבריהם וכמובן כדי לשמח את האיש הנאמן שלהם, בוב. יחד עם היסי החתולה ושאר החברים הם תמיד מוצאים דרך להשלים כל משימה!
הסדרה משודרת בערוץ דיסני ג'יוניור בישראל בYes, Hot ובסלקום TV, וכן בספריות דיסני ג'וניור VOD. מיועדת לבנים ובנות בין הגילאים 4-7.

"רחוב 101 דלמטים" | ערוץ דיסני

"רחוב 101 דלמטים"
הסדרה החדשה והמלהיבה תציג לדור חדש של ילדים, את העולם הדלמטי המנוקד והמופלא, כשרחוב 101 דלמטים, שנכתב מחדש בהשראת הרומן האהוב משנת  1956 של דודי סמית וסרטו הקלאסי של וולט דיסני משנת 1961.

הסדרה החדשה, שמכוונת לשני המינים, עודכנה לימינו והיא מתרחשת בלונדון של היום. הסדרה עוקבת אחרי הרפתקאותיהם של האחים הדלמטים הבכורים דילן ודולי, הוריהם דליילה ודאג, ושל 97 אחיהם ואחיותיהם הצעירים, ששמותיהם מתחילים גם באות "ד".

הסדרה היא עירוב של קומדיה לכל המשפחה עם הרפתקאות המתרחשות בעיר, יריבות אחים וגורים היוצרים מהומה, הבוחנת את נושא ההתבגרות ומציאת מקום משלך בתוך משפחה פרוותית והמשעשעת ביותר שמישהו ראה אי פעם.
הסדרה תעלה בערוץ דיסני ישראל במהלך חופשת הפסח, החל ב-21 באפריל בשעה 9:25,  עם פרקים חדשים מדי יום.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה