מכפילים את גובה המלגות לסטודנטים



מ-5,000 ל-10,000 שקלים יוגדל הסיוע לסטודנטים מראשון לציון בזכות שיתוף פעולה של עיריית ראשון לציון עם מפעל הפיס.
גם המלגות החברתיות המיועדות לתושבי העיר הלומדים במכללה למינהל יעלו

בשורה של ממש. סטודנטים בראשון לציון, צילום: באדיבות דוברות העירייה

בשורה לסטודנטים תושבי העיר. בשנת הלימודים האקדמית הקרובה יוכפלו המלגות המחולקות דרך מרכז הצעירים, כך שמלגה שנתית תעמוד על 10,000 שקלים במקום 5,000 שקלים היום.

בראשון לציון יש כעשרת אלפים סטודנטים ומדי שנה כ-1,800 מסיימים את לימודי התואר הראשון.

ההגדלה בגובה המלגה נובעת מהצטרפות עיריית ראשון לציון לקול קורא של מפעל הפיס. כעת המלגה מורכבת מתמיכה של עיריית ראשון לציון ומפעל הפיס. גם המלגות החברתיות המיועדות לתושבי העיר הלומדים במכללה למינהל יעמדו בשנה הקרובה על 10,000 שקלים.

מרכז הצעירים שבאגף הנוער והצעירים מתאים את אופי הפעילות לסטודנט המתנדב. למשל סטודנט שלומד במסלול תקשורת משולב בתחומי השיווק הדיגיטלי. כמו כן, סטודנטים משולבים במרכזי הלמידה במרכזי הנוער, בשירות הווטרינרי העירוני, במרכז קליטה, בשיעורי מוזיקה ועוד.

בשנת הלימודים הנוכחית הוגדלה מלגת הפר"ח ל-10,000 שקלים במקום 6,200 שקלים שהיו עד כה בהשתתפות מפעל הפיס ומכון דוידסון. מדי שנה פועלים בראשון לציון כ-200 חונכים לילדים הזקוקים לעזרה לימודית ורגשית. הסטודנטים מתנדבים גם בבתי ספר יסודיים, בחטיבת ביניים, במועדוניות חינוך ורווחה ועוד.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר:
"מדובר בהגדלה משמעותית של המלגות כך שיסייעו לסטודנטים להתמקד יותר בלימודים. זו הסיבה שהעירייה בראשותי החליטה לקחת לידה להקים את מעונות הסטודנטים ובכך לאפשר לצעירים מגורים ראויים עם הווי וחוויה סטודנטיאליים בעלות מוזלת מאוד".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה