זיכרון בחלל עבודה בראשון לציון



אל הפעילות הענפה שתופסת ברחבי הארץ - "זיכרון בסלון"- הצטרף חלל העבודה המשותף dogether בומזמין את התושבים למפגש עדות עם ניצולי שואה המשלבת תערוכה של פריטים נדירים

לא תמיד נחשפים לטקסים. חלל העבודה המשותף dogether, צילום: יח"צ

חלל העבודה המשותף dogether בשיתוף עמותת foreverly, הפועלת ליצירה ולהמשך מורשתם של יקירים, מזמינים את הציבור הרחב (ללא עלות) למפגש זיכרון בסלון העסקי שיתקיים ביום רביעי הקרוב בשעה 14:30 במגדל העסקים עזריאלי ראשונים.

במפגש תתארח בריג'יט (רחל) שוורץ, דור שלישי לשואה, שעלתה לארץ לפני 12 שנה ובחרה לשתף בעדותו של סבה המנוח, בן לקהילה היהודית בעיירה הרומנית הואדין. לאורך כל היום תוצג בחלל העבודה המשותף תערוכה עם אוסף פריטים נדירים מתקופת השואה.

מנכ"ל רשת חללי העבודה המשותפים dogether, איל ראובן מספר:

"בחרנו לארח את האירוע המרגש והייחודי מסוגו של עמותת foreverlyעל מנת להנגיש את זיכרון השואה לציבור בעלי העסקים והיזמים בעיר, שלא תמיד נחשפים לטקסים ולמפגשי ההנצחה. הציבור הרחב מוזמן להצטרף", 

"עדותה של בריג'יט מציגה מסע מרתק בעקבות השואה שהשפיע על שלושה דורות ומשלב בין אומץ לבחירת זהויות בדויות והישרדות. השמעת עדות מנכדה של ניצול שואה (דור שלישי) היא ההזדמנות ליצור המשכיות להנצחת זיכרון השואה ולסיפורי הגבורה", סיכמה מנכ"לית עמותת foreverly, מיכל בלקין.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה