הושלמה משימת חצרות הגנים בראשון לציון



בעיריית ראשון לציון מדווחים כי לכל חצרות הגנים בעיר הוחלף החול לדשא סינטטי ולאבנים משתלבות. החצר האחרונה שודרגה בטקס חגיגי בחטיבה הצעירה נאות אשלים.

טקס הגן האחרון

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, הבטיח לזרז את החלפת החול בדשא סינטטי בחצרות כל גני הילדים בעיר ואכן, שלושה חודשים אחרי הבחירות, בכל 380 גני ילדים בעיר בחצרות החולף החול לדשא סינטטי ואבנים משתלבות.

"חינוך ובריאות הילדים ניצבים בראש סדר העדיפות של העירייה", אמר ראש העירייה, רז קינסטליך בטקס חגיגי לסיום שדרוג הגנים שהתקיים הבוקר בחטיבה צעירה נאות אשלים. "אחת ההחלטות הראשונות שקיבלתי בתפקיד היתה להאיץ עד למקסימום את קצב השלמת שדרוג כל חצרות גני הילדים בעיר. אני שמח שאנו עומדים כאן היום אחרי שהמשימה הושלמה וכל חצרות הגנים שודרגו לרווחתם של ילדי העיר. אנחנו מתכוונים לשפץ בקיץ את הגנים בעשרות מיליוני שקלים. אני מאמין שסביבה חינוכית זה הדבר הכי חשוב עבור ילדים".

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק שפ"ע, אבי חיים, אמר: "אני מודה לראש העירייה על התמיכה והקצאת המשאבים לזירוז התהליך. באופן אישי הנושא היה חשוב לי כאב וכנבחר ציבור ואני סמוך ובטוח שילדי הגנים בראשון לציון ייהנו מהגינות המשודרגות ומהמראה החדש״

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה