לא חינוכי - בוטלה הופעתו של דודו פארוק מול בני הנוער של ראשון לציון



בעיריית ראשון לציון הוחלט לבטל את הופעתו של דודו פארוק במסיבת הנוער. ההורים טענו -   התכנים של פארוק מיניים ובוטים.
במקום פארוק יופיע איתי לוי

.

באירוע הצפוי להתקיים ביום העצמאות עבור בני הנוער צפוי היה  להופיע דודו פארוק . הורים פנו לראש העיר במחאה על הבחירה באומן זה שכן המסרים העולים משיריו הם פוגעניים ואינם ראויים, הוא עושה שימוש במילים בוטות ובתוכן פרובקטיבי.

לאחר מגעים בין מארגני המופע לדודו פארוק סוכם שהתכנים בשירים לא יהיו פרובוקטיביים, אבל זה לא שכנע הורים רבים בראשון לציון שיזמו עצומה בדרישה לבטל את ההופעה.

בעקבות המחאה הודיע ראש העיר:

"פניתי לחברת ההפקה בדרישה למצוא אמן חלופי והיא נעתרה לבקשתי. אבקש לציין כי מדובר באירוע בו מופיעים כ-20 אמנים ועל כן, הנני בטוח שהחלפת האמן לא תפגע בהנאה של בני עירנו".

פסטיבל "הולי מולי" שיתקיים ביום רביעי הבא, ערב יום העצמאות, באמפי פארק בראשון לציון, יכלול מסיבה לבני נוער, עם די.גייז בארץ ובעולם.

עו״ד ליאל אבן-זהר, מ"מ ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך והתרבות הצהירה:

"אני סבורה שהמופע של פארוק אינו מתאים ברמה הערכית לעיר. ראשון לציון אינה מממנת את המופע של פארוק ולא נותנת לו חסות. לוגו העיר יוסר מהמופע, והייתי מצפה שהמפיקים הפרטיים ייתנו משקל גם לעמדת קברניטי העיר ולא יביאו אותו להופעה ביום העצמאות.

רוני עקירב, יו"ר ועד ההורים בראשון לציון, מסר:

"לפי מיטב בדיקתי מדובר בהפקה פרטית של גוף מסחרי אשר בחר משיקוליו להביא את דודו פארוק, כאשר המקום הושכר על ידי העירייה. הלקח הנלמד הוא שבעתיד, רשימת האומנים והתוכן האומנותי יובאו לידיעת ואישור העירייה. וכולי תקווה שגם הנהגת ההורים תהיה מעורבת".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה