כל אירועי הפורים בראשון לציון



שלושה ימים של מופעים, סדנאות ותחרות תחפושות ללא תשלום בארבע במות מרכזיות ברחבי העיר ראשון לציון.
גם מרכזי הנוער יציינו את החג בשורה של פעילויות. הפסטיבל המסכם ב-23.3

חגיגות הפורים בראשון לציון יתקיימו השנה בארבע במות מרכזיות: פארק נאות שיקמה, גן המושבה, גן בעברית ולראשונה גם בשיכון המזרח שם היא תצא לפועל ביוזמת ראש העירייה רז קינסטליך.

אירועים המתאימים לכל גיל. פורים בראשון לציון, צילום: רפאל בן דור

יריית הפתיחה לקרנבל פורים תהיה ביום חמישי, 21.3, בשעה 10:00 בבוקר. בבמת גן השקמה תופיע כוכבת הנוער אנה זק בליווי רקדנים. גם זיו, ילד הקריוקי תושב העיר, יציג מופע צבעוני ומצחיק לכל המשפחה.

בגן המושבה תופיע מיכל הקטנה עם שיריה האהובים לצד תלתלית וזוקו, תושבי העיר. בבמת גן בעברית תופיע כוכבת הילדים מיקי במופע בידור מוזיקלי לכל המשפחה. אליה יצטרפו מימי ויויו, הדמויות האהובות מהסדרות ומההופעות של רינת גבאי, במופע עם שירי הילדים האהובים מכל הזמנים.

בשיכון המזרח יופיעו שי ורועי עם מופע צחוק המשלב קסמים וטריקים וכמובן עם כל השירים האהובים והמוכרים מעשר העונות של התוכנית. במהלך ההופעה הם יארחו את במבליק החבר הירוק שלהם שכל הילדים אוהבים. בנוסף יופיע תושב העיר דור הגיבור, במופע שכל אחד יכול להיות גיבור בו.

כמו בכל שנה גם הפעם יופיעו על הבמות להקות מחול וזמר מקומיות, והילדים יוכלו ליהנות גם ממתקנים מתנפחים, מקרקסים ומסדנאות יצירה ברוח פורים ומתחרות תחפושות נושאת פרסים.

"השנה הוספנו במה בשיכון המזרח והגדלנו את ההיצע והתכנים", הסביר קינסטליך. "תושבי העיר מוזמנים לבחור לאן להגיע וליהנות מאירועים חינמיים המותאמים לכל גיל". על האירועים מופקדת כמדי שנה החברה העירונית בראשות אלי פולק.

גם במרכזי הנוער יחגגו את פורים. ביום שלישי (19.3.19), החל מהשעה 17:00, יתקיים במרכזי הקהילה: מישור הנוף, נווה דקלים, 360 נחלת, רוזן, פרס נובל, רביבים ושלמון הפנינג פורים עם להקות בית הספר למחול, מתנפחים, דוכני מזון, צלם מגנטים, סדנאות יצירה, ביתני יריד, דמויות מחופשות ותחרות תחפושות נושאת פרסים.

בנוסף תתקיים באותו יום עדלאידע בשכונת נווה חוף בשיתוף מרכז קהילה נווה חוף, מועדון הנוער וועד ההורים.

ביום רביעי (20.3.19) תתקיים קריאת מגילה במרכז קהילה גני ראשון וגם תחרות תחפושות והפעלה במרכז קהילה רוזן, 360 נחלת ומרכז קהילה מעגלים תורני. את אירועי הפורים יסגור פסטיבל היער הקסום ביום שבת (23.3.19) בגן המושבה בין השעות 10:00 ל-13:00. הפסטיבל יכלול מגוון של מתנפחים, הצגות תיאטרון וסדנאות יצירה. מומלץ להגיע מחופשים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה