הקינוח המושלם לאורחים שלכם




רבים מאיתנו מכירים את הסיטואציה הזאת: אנחנו מזמינים אורחים הביתה ומכינים תפריט עמוס לעייפה. יש כל כך הרבה מנות, עד כי אנחנו שוכחים לחשוב על הקינוח. עם זאת, חשוב להבין: בהחלט יכול להיות שחלק מהאורחים שלכם יחכו למעשה כל הארוחה רק לדבר אחד: לקינוח.

freepock

לכן לא כדאי לזלזל בעניין הזה ובהחלט כדאי לחשוב מראש – מה באמת כדאי להכין לאורחים לקינוח? אם חשוב לכם להמם אותם ולגרום להם ליהנות מחוויה קולינרית טובה, יש כמה דברים שכדאי לכם לקחת בחשבון. זה נכון שיש קינוחים ישראליים נהדרים, אך האמת היא, שגם בתחום הזה לאיטליה יש מה לתרום לנו. אומנם אולי גם אתם, כשאתם חושבים על קינוח איטלקי, אתם חושבים על טירמיסו, אך בפועל, באיטליה יש עוד שלל קינוחים נהדרים. אחד מהם הוא הקינוח הנהד שמגיע מנאפולי ועונה לשם ספוליאטלה, אז למה שלא תנסו את זה גם אתם מקרוב?

 

למה כולם כל כך אוהבים את הקינוח הזה?

 

בשנים האחרונות אנחנו רואים שהקינוח הזה עושה צעדי ענק ומגיע מנאפולי לעוד שלל מקומות אחרים בעולם. לכן זה לא מפתיע שגם בערים תוססות כמו תל אביב אנחנו יכולים למצוא את הקינוח הנהדר הזה. חשוב להבין: אומנם לא קל להבין את הקינוח הזה לבד, אך יש היום גם לא מעט מקומות שמהם תוכלו לקנות אותו. מדובר למעשה על קינוח נהדר שעשוי מדקים בצק דקיקים והוא ממלוא בדרך כלל בריקוטה או בקרם פטיסייר נהדר. הצורה שלו היא צורה של קונכייה ואתם יכולים להיות בטוחים: אחרי שהאורחים שלכם יטעמו את הקינוח הזה, הם לא יוכלו להפסיק לאכול ממנו. יש לו מספר וורסיות שונות, כך שתוכלו לבחור באיזו אופציה אתם בוחרים ומה באמת כדאי שתכינו לאורחים שלכם. מה שבטוח זה שרצוי לקנות את חומרי הגלם הכי טובים שיש, ויפה שעה אחת קודם.

 

בחירת המתכון הנכון

 

לבסוף, אם אתם רוצים להכין ספוליאטלה כמו שצריך, כדאי יהיה גם לבדוק באיזה מתכון אתם בוחרים. האם כל אופציה תהיה מספיק טובה, מקצועית ונאמנה למקור? לא בטוח. לכן שווה לבדוק מאיפה אתם לוקחים את המתכון שלכם. בנוסף, אם אתם באמת רוצים להמם את האורחים שלכם, כדאי שתחשבו מעבר: כלומר, איך תגישו את הקינוח? האם אתם רוצים להגיש את הקינוח גם עם יין טוב שיתאים לו? ואיך הוא ייראה פיזית? האם אתם רוצים להניח את כל יחידות הקינוח שתעשו על מגש אחד גדול או שתרצו להגיש לכל אורח את הקינוח ישירות על צלחת משלו? כל הפרטים האלה חשובים, כי בסופו של דבר, הם משפיעים על החוויה הקולינרית שמחכה לכל אחד מאיתנו. שווה לחשוב על כך, כי אין ספק שאם אתם כבר מארחים אנשים, תרצו לפנק אותם עם קינוח חלומי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה