All in Pack - בית התוכנה של אמה גרימברג ממיז"מ



היזמית אמה גרימברג תושבת ראשל"צ וחברה בקבוצת מיז"מ, בעלת בית התוכנה All in Pack מציגה בפניכם את השירותים שבית התוכנה שלה נותן.

All in Pack הוא בית תוכנה בראשון לציון המנוהל במקצועיות על ידי היזמית אמה גרימברג. בין השירותים העומדים לשירותך:
 

קטלוג אינטרנטי
קטלוג אינטרנטי, שבו ניתן למצוא בלחיצת כפתור את כל נותני השירות ובעלי המקצוע באזור. בקטלוג גם קיים לוח מודעות חינם שכל אחד יכול לפרסם בו.

בעלי עסקים המעוניינים לבנות מיני אתר, להופיע בקטלוג ולהרחיב את מעגל הלקוחות שלהם, מוזמנים ליצור קשר. לרגל יום העסקים, מבצע הרשמה פברואר 2016 בחצי מחיר - במקום 300 ₪, רק 150 ש"ח לשנה. המחיר כולל בניית מיני אתר באינטרנט, תמונות, חוות דעת מלקוחות, קישורים לרשתות חברתיות ומאמרים. הקטלוג מקדם את העסק שלך לעמודים הראשונים במנועי החיפוש בזמן קצר ביותר. כך יש לך ייצוג עסקי הולם באינטרנט בתקציב פרסום מינימלי. 
 http://businessrishon.co.il
 

בניית אתרים
לכל עסק וארגון בכל גודל, מונגש לפי חוק ההנגשה המחייב כל בעל/ת אתר ותפור לצרכיך. בגמר הבנייה, האתר שייך לך ולא לספק. בניית אתר ב-All in Pack מאפשרת לך להתרכז בתחום מומחיותך ולהשאיר את כל האחריות והעשייה הכרוכה בבניית אתר חדשני, יפה ואפקטיבי לאנשים שהם לא רק בוני אתרים מעולים אלא גם תכניתנים מנוסים. כלומר, האתר שלך אינו העתק מודבק ומאולץ של אתר אחר, אלא אתר שנבנה מהיסוד במיוחד עבורך. ניתן לבנות או לשדרג אתרי תדמית, דפי נחיתה, פורטלים, אתרי סחר וחנויות וירטואלית. דוגמאות לאתרים ב- http://aip.co.il


בית ספר מעשי לטכנולוגית המידע
http://iguru.school
מיועד לכל הגילאים. למידה בשיעורים פרטיים, או בקבוצות. בין הקורסים, ההרצאות והחוגים הפופולריים: רובוטיקה ותכנות לילדים, שימוש בסיסי במחשב, אינטרנט וטלפון חכם. אוריינטציה לשוק לבוגרי לימודי מחשב, חיפוש יעיל באינטרנט, שיווק דיגיטלי, כלים חינמיים באינטרנט לקידום העסק ועוד.

לפרטים נוספים נא לפנות לאמה גרימברג
050-9980388
[email protected]

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה