אבשלומוב:"נמשיך לקדם את מיז"מ כמקום של אוזן קשבת ובית לכלל בעלי העסקים הקטנים והבינוניים בעירנו"



יום לאחר "כנס העסקים של ראשון לציון", הכנס לפיתוח וקידום עסקים קטנים ובינוניים שהתקיים ביס פלאנט, ביקשנו את תגובתו של מקדם המיז"מ, חבר המועצה ומחזיק תיק עסקים קטנים ובינוניים, יצחק אבשלומוב לסיכום הכנס המוצלח.

מר אבשלומוב, כיצד אתה מסכם את הכנס הראשון?
 

מאמצים רבים הושקעו על ידי בחודשים האחרונים, על מנת לאחד גורמים מקצועיים משמעותיים לטובת הקמת מרכז יזמות משולבת (מיז"מ) בעיריית ראשל"צ, בשיתוף עם מעוף - אשר יהווה בית בו יוכלו בעלי העסקים הקטנים והבינוניים בעיר לקבל בצורה יעילה, ותחת קורת גג אחת, תמיכה, הדרכה ואוזן קשבת בכל שלבי ההקמה והתפקוד של עסקם. בעסקים אלה אני רואה בסיס כלכלי ואנושי חשוב לעין ערוך, במיוחד בתקופה בה אנו נמצאים.

הכנס שנערך אתמול היה יריית פתיחה מוצלחת ושמחתי לראות את ההיענות הנפלאה ואת הצמא למענה ולכלים שנותן מיז"מ לצרכים הקיימים והבוערים של בעלי העסקים.

תודה גדולה שלוחה ממני לשותפים שנתנו כתף לחזון ולביצועו בפועל – גורמים מקצועיים ומוניציפליים, נציגי מגזרים שונים, פעילים חברתיים ואנשים טובים לאורך הדרך.

אילו פעולות עתידיות מתוכננות בהמשך?

בשבועות הקרובים תחל הפעילות הראשונה המתוכננת בשלב זה – הרצאות דו שבועיות בשלל נושאים רלוונטיים לבעלי עסקים וליזמים. ההדרכות תינתנה ללא עלות ותהיינה פתוחות לכל בעלי העסקים בעיר.

כמו כן, מוקם בימים אלה פורום נציגי סקטורים מקצועיים בעיר, דרכו נלמד על המצוקות הקיימות כיום בכל ענף ועל הצעדים הנדרשים על מנת לסייע.

וכמובן – נמשיך לקדם את מיז"מ כמקום של אוזן קשבת ובית לכלל בעלי העסקים הקטנים והבינוניים בעירנו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה