כנס עסקים מוצלח התקיים ביס פלאנט



היום (ראשון, 2/11/14) התקיים ביס פלאנט כנס ראשון בעיר לפיתוח וקידום עסקים קטנים ובינוניים. את המיז"מ מקדם חבר המועצה ומחזיק תיק עסקים קטנים ובינוניים, יצחק אבשלומוב יחד עם גורמים עירוניים, ממשלתיים ואנשי עסקים מובילים בעיר.

בבוקרו של יום ראשון, התקבצו כ 150 בעלי עסקים מראשון לציון ביס פלאנט, לכנס העסקים הראשון של מיז"מ (מרכז יזמות משולבת) תחת הכותרת "מקדמים עסקים בראשון לציון".

הכנס נפתח בדברי ברכה של מר דב צור, ראש העירייה, ששיתף את הקהל בתכניות הפיתוח העתידיות של העיר בתחום התעסוקה והדגיש את החשיבות אותה הוא מייחס לעסקים הקטנים והבינוניים בתנופת הפיתוח המדהימה הצפויה לעיר.

יוזם מיז"מ ומוביל הכנס, מר איציק אבשלומוב, מחזיק תיק קידום העסקים הקטנים פירט את חזונו בה התממקד בתמיכה בבעלי העסקים הקטנים והבינוניים, משלב היזמות ולכל אורך חייהם העסקיים. עוד הוסיף והדגיש את המחויבות העירונית לקדום העסקים בעיר בעיקר בתקופה זו, בה חווים רבים מהם קשיים ואתגרים רבים.

כבר בחודש הקרוב צפויה להתחיל פעילותו של מיז"מ בעיר, פעילות שתגבר בשנת 2015 ותיתן מענה מלא לכול צורכי העסקים בעיר.


מטרת המיז"מ לעודד הקמה וניהול של עסקים הקטנים ובינוניים בראשון לציון. הכנס הינו יריית הפתיחה לתוכנית שבמסגרתה יועמדו לרשות תושבי העיר כלים וידע להקמה וניהול של עסק, ליווי בנושא הליכי רישוי רלוונטיים ויצירת מעגלים עסקיים – Networking.

"המטרה המרכזית היא לעודד יזמים להגשים את חלומם ולבנות עסק בעל קרקע יציבה" מסביר אבשלומוב "כאשר בין היתר, כפועל יוצא מהקמת עסקים חדשים ויציבים, יוספו מקומות עבודה חדשים בעיר שצפויה להיות מרכז העסקים הבא של ישראל". אבשלומוב מוסיף כי כל הכלים, הידע והמשאבים רוכזו תחת קורת גג אחת. "מיז"ם מעמיד לרשות ציבור בעלי העסקים והיזמים מפגשי הרצאות והנחייה בכל התחומים המקצועיים שיועברו על ידי טובי המרצים במגזר העסקי בישראל בשלל תחומים: גיוס הון, קרנות ומינוף, משפטנות, חשבונאות, מיסוי, רישוי עסקים, אימון עסקי (קואוצ'ינג). בנוסף יוצע ליווי וסיוע כלכלי מקרנות, בנקים, ייעוץ והכוונה בתחומים רבים בכל תקופת הקמת העסק, מתחילתו ועד היותו עובדה מוצלחת בשטח.


בכנס הוצגו פרטי התוכנית בפני בעלי העסקים והתקיימו הרצאות, בנושא כלים מנצחים למשא ומתן עסקי וטיפים לשיווקי דיגיטלי מצליח. ההשתתפות בכנס הייתה ללא עלות.

ראש העיר מר דב צור: העסקים בליבת הצמיחה של ראשון לציון. התנאי לצמיחה המתוכננת של ראשון לציון הוא חיזוק העסקים בעיר ותמיכה בהם. צפויים מהלכים דרמטיים כבר בשנת 2015 בתחום התעסוקה והעסקים בעיר. הכוונה לספק את התעסוקה בתוך ראשון לציון: אזור יס פלנט מתחם האלף, איזור אצטדיון הכדורגל, מתחם ראשון איילון, אזור התעשייה הישן במזרח העיר. אחת המשימות הגדולות היא להביא עסקים גדולים לעיר וכבר התחלנו במשימה - העסקים הבינוניים והקטנים יתמכו את העסקים הגדולים ויספקו להם שירותים. צופה עתיד מזהיר לתעסוקה בראשון לציון. מטרת הכנס לתת לעסקים הקטנים והבינוניים קרקע פורייה לצמיחה. הפעילות של חבר המועצה איציק אבשלומוב היא הנדבך המרכזי בהצלחת התכנית.

צילום: אבי קקון
קרדיט לכתבה- אבי קקון, קובי חיון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה