ראשון לציון תארח את אליפות הארץ בגלישת גלים



בסוף השבוע הקרוב צפויה להתקיים בחוף ראשון לציון אליפות הארץ בגלישת גלים לבוגרים, נשים, נוער וילדים * התחרות פתוחה לקהל הרחב * וגם- גאווה מקומית- דור ביטון בן ה-17, תושב העיר וגולש נבחרת ישראל, יתמודד בתחרות לגולשים מתחת לגיל

 בסוף השבוע הקרוב (6-7.7.18), במידה ומצב הגלים יאפשר זאת, תתקיים אליפות הארץ בגלישת גלים בחוף ראשון לציון. האירוע יתקיים על ידי ארגון גולשי הגלים בישראל ובשיתוף אגף חופים ואגמים בעיריית ראשון לציון והחברה העירונית לתרבות נופש וספורט.

האליפות תערך כיומיים, בשישי ובשבת, כאשר ביום שישי תתקיים תחרות הבוגרים מסבב ה OPEN והתחרות לנוער עד גיל 18 בהן יתחרו כ 60 גולשים. ביום השני, יום שבת, יתחרו כ- 60 משתתפים בסבבי הילדים עד גיל 14, הנוער עד גיל 16 והנשים. בסוף כל יום יתקיים טקס ובו יוכרזו הזוכים ויחולקו המדליות.



התחרות תתקיים החל מהשעה 7:00 בבוקר ועד השעה 17:30 אחר הצהריים ותהיה פתוחה לקהל הרחב . כיוון שהתחרות יכולה להתקיים רק במידה ומצב הגלים מאפשר זאת, הודעה על המועד הסופי של התחרות או שינויים בתאריך תופיע בפייסבוק של ארגון גלישת הגלים בישראל.
ויש גם זווית מקומית, גל ביטון בן ה-17 מראשון לציון, חבר נבחרת ישראל שהחל את דרכו במועדון בעיר בגיל 10, ינסה להשיג כמה שיותר נקודות בתחרות עד גיל 18 וזאת כדי לשפר את עמדתו באליפות ישראל. "חיכיתי הרבה זמן שהאליפות תגיע לראשון לציון. אני מכיר טוב את הים בראשון לציון, אני רעב לזה ומגיע עם ציוד חדש. התחושה טובה". ביטון מוסיף ומספר כי קיום התחרות בעיר תתרום לתרבות הגלישה בעיר.

ארגון גלישת הגלים בישראל הינה עמותה רשומה הקיימת משנת 1985 המוכרת על ידי משרד התרבות והספורט והמאגדת תחתיה את כל פעילויות גלישת הגלים בישראל.

כזכור לפני כשנתיים וחצי נחנך בראשון לציון מועדון ספורט ימי שאינו ממונע המשרת מגוון רחב של צרכני ספורט ימי, בהם כ-150 גולשי סאפ וקיט, חברים במועדון. המועדון מציע הדרכות גלישה, השכרות גלשנים, חוגים, וכן בכל חודשי יולי אוגוסט מתקיימות קייטנות גלישה לילדים ונוער.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה