כאלפיים רצים במירוץ ראשון לציון



אליפות ישראל בריצה ל-15 קילומטר ריכזה את טובי הרצים בארץ שניפקו שיאים ישראלים חדשים * המירוץ הוקדש לזכרם של הנופלים והנופלות במלחמות ישראל, בני ראשון לציון.

חגיגה ספורטיבית בעיר. מירוץ ראשון לציון קיבץ כאלפיים רצים שהשתתפו בשלושה מקצים- שניים תחרותיים ואחד עממי אותם הזניקו ראש העירייה- דב צור, יו"ר ועד המשפחות השכולות בראשון לציון- חיים דינר וחבר המועצה משה לבהר שיזם את הקדשת המירוץ לזכרם של הנופלים והנופלות במלחמות ישראל, בני ראשון לציון.

באליפות ישראל ל-15 ק"מ שארגנה עיריית ראשון לציון באמצעות החברה העירונית ובשיתוף איגוד האתלטיקה בישראל ובית יד לבנים בעיר, השתתפו כ-950 משתתפים בהם טובי הרצים בארץ. לא מפתיע אם כך שגם במקצה של הגברים וגם של הנשים, ניפצו המנצחים את שיאי ישראל.

הרץ בטאמו ארגה ניצח במקצה הגברים בתוצאה מצוינת של 45:01 ד'. בין הנשים הייתה זו קורלימה צ'מטאי לונה שחצתה ראשונה את קו הגמר ושברה את השיא הישראלי עם התוצאה 52:06 ד' המהווה שיפור של 20 שנ' לשיא הקודם משנת 2002.

במקצים הנוספים השתתפו מאות בני נוער ואפילו מעמותת "אחרי", המכינה בני נוער לצה"ל, השתתפו כ-120 צעירים נמרצים ובכושר גופני גבוה. בתום המקצים התקיים טקס לזכרם של הנופלים והנופלות במלחמות ישראל, בני ראשון לציון, בהשתתפות ראש העירייה- דב צור וחבר המועצה משה לבהר שנשא דברים לצד יו"ר ועד המשפחות השכולות חיים דינר.

צילום: אבי קקון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה