מכבי ראנד מדיה ראשל"צ – רייזן לודוויסבורג



מכבי ראנד מדיה ראשל"צ תארח מחר (רביעי, 21:00) את רייזן לודוויסבורג הגרמנית למשחק בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות.

 מכבי ראנד מדיה ראשל"צ תארח מחר (רביעי, 21:00) את רייזן לודוויסבורג הגרמנית למשחק בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות.

מדובר במשחק הראשון מבין שניים (שיטת בית חוץ) כשהמשחק השני והמכריע יתקיים בגרמניה בתאריך ה-22.2.17.

לשלב הפלייאוף העפילו 16 קבוצות מתוך שלב הבתים, כאשר בשלב הבא; 8 הקבוצות המנצחות יפגשו את 8 קבוצות שסיימו במקומות הראשונים (8 הקבוצות שסיימו במקומות הראשונים העפילו אוטומטית לשלב הטופ 16).

מכבי ראנד מדיה ראשל"צ העפילה לשלב הפלייאוף מהמקום החמישי בבית ב', עם מאזן 7:7. כשבמשחק האחרון בשלב הבתים צלחה את המשימה וגברה על חימיק יוז'ני האוקראינית 60:69 וזכתה ל"עזרה" מהפסדים של אורידאה וקטאיה.

לראשונה מאז הצטרפותו לכתומים, מאליק ווינס יהיה ראשי להשתתף במפעל האירופאי של פיב"א, אליו יחבור שון דאוסון שסבל מפציעה ממושכת ונעדר במשך זמן רב ממשחקי ליגת האלופות.

לודוויסבורג דורגה סיימה את שלב הבתים במקום הרביעי בבית ה' עם מאזן 6:8. בליגה הגרמנית היא מדורגת במקום התשיעי עם מאזן של 9:8. את הקבוצה מאמן ג'ון פטריק האמריקאי והשחקן המוביל הוא הסנטר ג'ק קולי עם ממוצעים של 13.6 נקודות ו-6.7 במשחקי פיב"א.

עוד בקבוצה הגרמנית, דרו קרופורד, ששיחק בעונה החולפת במדי בני הרצליה ורושם 6.7 נקודות להן מוסיף כמעט 4 ריבאונדים בממוצע למשחק בליגת האלופות.

קפטן מכבי ראנד מדיה ראשל"צ, ניצן חנוכי: "אנחנו עומדים לשחק נגד קבוצה מצוינת ואגרסיבית מאוד. במפגשים מהסוג הזה של בית חוץ נצטרך לשמור על ריכוז לאורך כל המשחק כדי לצאת עם ניצחון. מצפים מהקהל למלא את האולם ולדחוף אותנו כמו שהוא יודע ולעזור לנו לעמוד במשימה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה